sobota 1. dubna 2017

Nové produkty z dekorativní kosmetiky v Tetě ♥


Krásný den.

Dnes jen takový rychlý článek o novinkách v drogériích Teta. Hodně novinek je především ve stojanu Essence, jak uvidíte. Takhle rychle, protože jdeme sázet brambory, tak za chvilku budu dělat oběd. Poprvé budu smažit tuňáka, tak jsem zvědavá :D Držte mi palce, nechci aby maso bylo vysušené. 



Oceňuji, že Essence přišla s paletkami, do kterých si můžete, koupit stíny, které využijete. Můžete koupit malou i velkou paletku. 



Stíny se mi moc líbí, najdete tu matné i lesklé. 


Další paletkou je taková universální, jak já říkám. Dá se použít na oči i obličej. 


Nové korektory v tyčince. Super odstíny i pro bledulky. 


Hodně mě zaujal korektor Camouflage. Bohužel nevím, jestli testují na zvířatech? Nevíte někdo? 


Laky na nehty mají krásné barvy. Nejvíce mě zaujal odstín 03, ten je nejhezčí. 


Lesky na rty mají krásné obaly i barvy. Ta horní řada je nejhezčí a opravdu bych si je klidně koupila. Napište mi prosím, jestli testují na zvířatech. 




Mají nové řasenky, které mají skvělé kartáčky, takové mám hodně ráda. 


Ani Miss Sporty neotálela a má nové rtěnky. Máme již i novou barketku nových výrobků. 




Dermacol a jejich nové laky na nehty si mi moc líbí. 



 Maybelline má novou řasenku i laky na nehty. 


Flormar má nové odlakovače, které tolik nesmrdí, jako ty jiné odlakovače. 



Tohle jsou všechny novinky v drogerii Teta. Dejte mi vědět, jestli Vás něco zaujalo. Ještě jedna otázka, budu ráda, když někdo bude vědět, jestli Essence testuje na zvířatech. 

Krásný sluneční den.



Kyrkys ♥ 


8 komentářů:

  1. Od Essence moc věcí zatím nemám :/ Ale ty stíny vypadají dobře :)

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj, co vím tak essence na zvířatech netestuje :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné novinky a nevím, jestli Essence testuje na zvířatech. Nejvíce mě zaujaly ty první stíny do paletky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Tieto tvoje clanky a videa z TETY mam rada, tiene ESSENCE vyzeraju dobre uz len nech pridu aj do SR :-) a idem ich okuknut

    OdpovědětVymazat