pátek 24. března 2017

Velké spotřebováno 1


Krásný den.

Dnes si dáme článek se spotřebovanými produkty. Neuvěříte, ale už se mi plní další taška, tááákže bude za chvilku další článek o spotřebovánu. Už se toho potřebuji zbavit, mám tu skoro dvě plné tašky obalů :D Zrovna jsem přišla z práce a šup na blog, furt v jednom kole.
Pojďme na to! Dejte mi vědět, jestli máte rádi takové články. 


Konečně jsem vypotřebovala tělový peeling od Seforosu, která mám velmi ráda a budu možná kupovat další balení. Navíc ani můj ekzém nezhoršoval. ZDE je celá recenze, proto se o něm dále nebudu rozepisovat. 

Dalším oblíbencem je i intimní gel od Nivei, který mám velmi ráda. Vůbec mě nedráždí, neštípe a navíc krásně voní. Doporučuji vyzkoušet. Bohužel teď jsem si koupila od Dove, což nebyl dobrý nápad - štípe a moc mi nevoní. Takže až to spotřebuji, půjdu do Nivei zase. 

Kosmetika Soaphoria je moje oblíbená a to díky tomu, že je přírodní a netestuje na zvířatech. Chci používat jen přírodní kosmetiku a netestovanou na zvířatech, pokud to bude možno. Měla jsem vzoreček pěny na mytí a to je pecka. Vystačil mi na 5 použití. Miluji našlehané pěny a koupím si celé balení. Měla jsem pěnu jménem štěstí a levanduli. 


Avon šampon s avokádem a mandlí, nepoužívám já, ale přítel. Je s ním spokojený, má kudrnaté vlasy a doporučuji pro nepoddajné vlasy. 

Dalším šamponem je Kallos. No nakonec bych si ho nekoupila znovu. Po delším používání jsem měla vlasy suché a navíc takové krepaté, fakt nechápu, ale byla jsem moc zklamaná. Takže za mě nedoporučuji. 

Vlasový ocet od Yves Rocher, naopak doporučuji. Nejen, že krásně voní, ale dodává vlasům výživu a jsou takové zcelé, drží mi tvar a navíc krásně voní. Používala jsem každý den a masírovala pokožku hlavy, takže mi tolik nepadají. Je to pecka. 


Nesmím zapomenout ani na mého miláčka Zora, což je moje morče. Kterému nedávám ty levné směsky, ale žere mi Versele Laga Complete Cavia a ty mu chutnají víc. Nejdřív se jich ani nedotkl, postupem času si zvykl a už bych mu nic jiného nedala. Doporučuji pro morčátka. Jsou sice dražší, ale kvalitní a o to jde. Kvalitní krmení, kvalitní život morčat bez nemocí. Máte doma morče nebo králíčka? 


Tohle jsou moje topky na praní. Doporučuji vyzkoušet.

Lenor Gold Orchide aviváž, která voní velmi intenzivně, prádlo je jemné a vůne trvá dlouho. 

Lanza čistič pračky je fakt účinná. 

Surf prací gel, který také voní dlouho a kombinace gelu a aviváže je pecka! 

Bělamin, používám na bílé prádlo i na záclony, odstraňuje zašedlost a je pak bělejší. 

Kuličky od Lenoru, používám jen tenhle druh a jsem moc spokojená. 


Aloe Vera gel od Skin 79 jsem měla hodně dlouho a zapomněla jsem na něj, takže ho vyhazuji. Měla jsem ho velmi ráda. Používala jsem ho na vlasy, tělo místo krému. Také je skvělý pomocník v péči o pleť před nanesením pleťového krému. Je vhodný na spálení. 

Playboy deo sprej je můj velmi oblíbený a moc ráda ho používám. Nepotím se tolik po něm a nesmrdím potem, takže super věc. 

Balea sprej s melounem, jsem měla taky velmi dlouho a proto ho vyhazuji. Nezaujal mě, lepil, takže za mě ne. 


Růžovou vodu mám ze stránky ekokozy.cz Používám ji na čištění pleti, dá se také použít do kuchyně na dochucení pokrmů. Na moji pleti je to zázrak.

Koloidní střibro mám také velmi ráda. ZDE je recenze. Je skvělé, určitě mrkněte na recenzi. 

Moje nejoblíbenější maska na suchou pleť je od značky Dulcia, na kterou jsem také psala recenzi ZDE. 

Dr. Grandel sérum na pleť je moje velmi oblíbené a moc ho doporučuji vyzkoušet. Není vůbec olejové je to spíše vodička, kterou vmasíruji každý večer do pokožky a pleť si mlaská. Bude recenze na celou řadu. 

Velmi oblíbeným krémem je také od Weledy, jejich mandlový olej, který má lehkou konzistenci. Skvěle hydratuje, vyživuje. Nejlepší je, že neucpává pleť, nechává ji volně dýchat, neucpává póry. 

Natuvell jsou nejhorší tampony na odlíčení, které jsem kdy vyzkoušela :D Hrubé no katastrofa. Doporučuji spíše se jim vyhýbat nebo je použít jen na nehty. 

Poslední věcí z pleti je Phyris aktivní gel, který nanesete před aplikací séra a pleť. séra. Nezaznamenala jsem nějaký efekt, nic moc za ty prachy. 


Agávový a rýžový sirup, používám na slazení. Teď jsem si oblíbila kokosový cukr, který najdete v drogeriích Teta. 


Moje oblíbené vůně. První je parfém od Oriflame, který vydrží celý den. Dalším je Far Away od Avonu, který je takový sladký a je to taková těžká vůně pro mě, ale ideální. A podlední je Musk od Avonu je to taková květinovo - vanilková vůně, alespoň mě tak voní. 


Dekorativní kosmetika, což se tak nevidí u mě. 
Prvním jsou tři laky, které vyhazuji, jsou totiž vyschlé. 

Dalším je lesk na rty od Nyx, barva super, ale jinak nic moc. 

Dva laky od Miss Sporty, doporučuji tuhle černou řadu. Jiná řada mi nedrží jako tahle. Laky krásně kryjí a nezvýrazňují nedostatky po gelovkách. 

Tělový lak od kosmetiky Moje, mám moc ráda a koupím si další balení.


Uf, uf jsem u konce. Budu moc ráda za každý komentář. Napište mi, co Vás zaujala, jestli máme něco společného. 

Krásný den.

Kyrkys





15 komentářů:

  1. Ahoj. Vzhladom na to, ze si vyhlasila, ze nechces testovanu kozmetiku... ♥ nekupuj Dove ani Niveu prosim. Moc si cenim, ze si sa do toho pustila a ze sa o to zaujimas, tak to nepodporuj. Dakujem ;).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždyť psala, že teprve začíná..

      Vymazat
    2. No právě musím objednat něco přes net napřed. Nějaký intimní gel

      Vymazat
  2. Mám tyto články ráda a moc se mi líbí na poslední fotce odstíny prvních třech laků, jaká je to, prosím, značka?
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je od někoho tenkrát dostala a značku mám smytou🙀😺

      Vymazat
  3. Od Soaphorie jsem měla tělové máslo...bože, něco tak úžasného jsem nikdy neměla. Bylo z vůní pomeranče nebo tak nějak, na blogu mám recenzi.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, je sice mastný, ale hezky hydratuje je to pecka. Měla jsem vanilku a boží vůně!

      Vymazat
  4. Vzorek té sprchove pěny jsem také měla ,byla úžasná. Ja mám šampon kallos take , ale keratinovy , je fajn , ale musim ho stridat s jinymi , mam vypotrebovanou pulku baleni a chtělo to změnu. Tak jsem ho vyměnila za Manufakturu , kallos masky bych řekla , ze jsou povedenejsi .

    OdpovědětVymazat
  5. Intímný gél som zatiaľ použila asi iba jedenkrát v živote, keď soom bola ešte v puberte a odvtedy nič, ale tento od Nivea vyzerá zaujímavo a asi po ňom siahnem. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak z těchto výrobků jsem vyzkoušela jen Playboy, který taky mám moc ráda, a pak rýžový sirup a laky na nehty. :) Zbylé výrobky neznám. Takže díky za tip.

    OdpovědětVymazat
  7. Ta růžová voda je půllitrovka? Heeeej, to vypadá zajímavě! Klidně bych si ji přelévala do menšího, kdyby to byla nějaká echt výhodná cena :-)

    Bebe

    PS: a posílám morčecí pac Zorince! :-* :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano je a dá se použít nejen v kosmetice, ale také v kuchyni. Určitě to Zorovi vzkážu :D

      Vymazat