úterý 28. února 2017

Přírodní květinová péče pro problematickou pleť


Krásný den.

Věřím, že dnešní recenze, udělá radost především lidem, ujetých na přírodní kosmetiku. A také někomu, kdo hledá vhodnou kosmetiku a ještě nemá svého favorita. V několika příspěvcích jsem psala o tom, že bych chtěla, používat přírodní kosmetiku, která má lepší účinky. Bohužel po nějaké chemii mám občas i nějakou tu alergii, například na formaldehyd.  

Dnes to bude o kosmetice Saloos, která mi je velmi sympatická. Jedná se o českou 100% přírodní kosmetiku. Základním principem kosmetiky Saloos je péče o tělo v souladu s přírodou, ze které čerpáme to nejlepší a kterou bez zatížení zachováváme pro další generace ♥ Kosmetika je certifikovaná se značením CPK.

Od Saloosu jsem vyzkoušela regenerační obličejový olej Rosalina ZDE

Saloos květinová pleťová voda Rosalina



Skleněný obal na mě působí velmi kvalitně. Květinová voda je určená pro mastnou a problematickou pleť. Z čerstvých listů rosaliny (Rosalina je poddruhem australského čajovníku neboli tea tree, je velice vzácná a vyznačuje se jemnou růžovou vůní. Rosalina je perfektní především pro pokožku se sklonem ke zvýšené tvorbě mazu a ucpávání pórů. Brání tvorbě pupínků a zanechává pleť čistou, zdravou a vláčnou). 

Používám ji na mnoho způsobů. Je to můj multifunkční pomocník. Oceníte ji v létě na osvěžení pleti a to doma i na cestách. Můžete ji používat jako pleťovou vodu na dočištění pleti. Velmi ráda ji používat před aplikací olejíčku na obličej, olej se rychleji vstřebá a lépe účinkuje. Je vhodná na rozčesávání vlasů nebo oživení účesu. Dále zklidňuje pokožku po holení, nemám pupínky.

Balení je velmi praktické a aplikace je velmi jednoduchá. Sprej mi vyhovuje. Navíc balení je 50ml, takže se hodí i do té nejmenší kabelky. Pleť se mi zlepšila, opravdu se mi tolik nevytvářejí pupínky jako dříve i složení vody je velmi jednoduché, což oceňuji. Najdeme ve složení 2% alkoholu a čistý vodní destilát z listů rosaliny.

Moc ráda Vám pleťovou vodu doporučím, můžete sj sehnat v drogeriích. Cena za 50ml je okolo 150,- Kč. Máte zkušenosti s kosmetikou Saloos?

6 komentářů:

  1. Kosmetiku znám a pár produktů mám i velmi oblíbených. :-) Teď momentálně odličovací olej, pěkně odlíčí, ale pleť je po něm mastnější.. :/ Květinovou vodu jsem zatím nezkoušela, od žádné značky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odličovací olej jsem Určitě vyzkoušej pleťovou vodu je skvělá :-)

      Vymazat
  2. Mě byl od kamarádky doporučen Saloos krém na nehtovou kůžičku nebo nehty, teď nevím, ale určitě si něco od této značky pořídím =)

    http://xoxo-ronnie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. O téhle značce jsem toho už docela hodně slyšela, ale ještě nikdy jsem nevlastnila žádný jejich produkt :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sice jsem zkoušela Saloos, ale neboj taky to takhle mám :D

      Vymazat