pondělí 16. ledna 2017

Soaphoria tělové suflé s vanilkou ♥


Krásný večer.

Přináším sebou další skvělý tip na mazání do zimy. Nemám na mysli slivovici :D Jedná se o moje velmi oblíbené tělové suflé od značky Soaphoria, kterou seženete na eshopu KRÁSNÁKAŽDÝDEN.CZ 
Naprosto jsem si obchůdek zamilovala a také přemýšlím, až se peněženka zaplní, tak budu utrácet. Je všechno přehledné a navíc tam najdete bio kosmetiku, což velice oceňuji. Měla jsem tu možnost být na veletrhu kosmetiky, kde jsem viděla celý stojan a produkty od této značky a myslela jsem, že tam nechám výplatu. Tělové suflé seženete do 200,- Kč. Pojďme na recenzi. 




 Obal je skleněný a navíc vypadá nádherně, prostě luxusně. Až spotřebujete suflé, velkou výhodu má balení, které můžete využít na další kosmetiku. Já v něm mám koupelovou sůl, která mi dělá dekoraci na vaně. 





Bohužel už jsem vypotřebovala moje oblíbené mazání, ale časem si koupím další balení. Když jsem poprvé přičichla, nemohla jsem uvěřit té úžasné vůni vanilky, která nebyla nijak chemická! Velmi příjemná a intenzivní vůně, která byla cítit na pokožce i druhý den a na pyžamu i tři dny. Textura je opravdu jako pěna, která se dá lehce rozetřít a po chvilce se vsákne. Obsahuje kakaové máslo, bambucké máslo, pečující olejíčky → Takže suflé je mastnější, ale to mi vůbec navadí. Pokožku mám v zimě jako sušenka a tohle mi velmi pomáhá. Používala jsem ho pravidelně každý večer. Vždycky z práce do vany a šup namazat, aby mi něco neuteklo. Dokonale mě zbavil napětí, zapomněla jsem na všechno a užívala jsem si relax jen pro sebe. Dokonce jsem si i ráda pustila relaxační hudbu a při ní jsem se koupala a pak mazala, to miluji :D Velké plus dávám i tomu, že mi pomáhal na ekzém, který mě v zimě velmi trápí. 

S klidným srdcem ho doporučuji vyzkoušet ♥ ♥ Dejte mi vědět, jestli máte s kosmetikou Soaphoria zkušenosti nebo s eshopem. Budu moc ráda za komentáře.

Mějte se krásně ♥ 

6 komentářů:

  1. Vůně vanilky to je moje. A soaphoria je skvělá značka. Měla jsem měsíčkový balzám respektivě ještě mám a je to všelék. A masku čistič, a to je teda pořádný čistič. Nádhera. Ale jak říkáš počkám až se naplní kasička pro kosmetiku a asi si pořídím další kousek, protože vanilku miluji a poslední dobou se musím pochválit, ale naučila jsem se i pořádně mazat a jen tehdy když se mi chce, ale pěkně pravidelně.

    OdpovědětVymazat
  2. Soaphoria patří mezi moje nejoblíbenější značky! Mají úžasné vůně, složení, nápady na výrobky... Kdybych měla možnost, okamžitě přistavím další místnost, tam umístím dvacet regálů a naplním je Soaphorií :-D
    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně je velmi podobná mé domácí kosmetice, kterou si vyrábím ♥

      Vymazat
  3. Tuhle vůni miluji. Připomíná mi Salko a když něco kupuji u Soaphorie, tak jen s touhle vůní. Je to skvělá kosmetika. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat