pátek 6. ledna 2017

Dětská kosmetika Babylove


Krásný večer. 

I přesto, že kosmetika Babylove je určená pro děti. Ráda po ní sahám, pokud moje pleť je přecitlivělá. Ráda používám dětskou kosmetiku, bohužel Nivea a Johnson's Baby a jiné kosmetické značky mi nevyhovují složením. Možná bych je nepoužívala ani na moje miminko. Kosmetiku Babylove seženete v DM drogériích a je i cenově dostupná pro všechny, což mě překvapilo. Kosmetika je opravdu kvalitní, dala bych za ní i klidně víc peněz. Za málo peněz, hodně muziky ♥ 

 V sortimentu najdete plenky, vlhčené ubrousky, kosmetiku pro jemnou dětskou pokožku, dětskou výživu nebo různorodou nabídku příslušenství a doplňků. Výroba dětské výživy jako například pokračovacích mlék nebo kaší a příkrmů se musí řídit směrnicemi a je přísně kontrolován obsah škodlivých látek a přesný poměr energetické a výživové hodnoty výživy pro jednotlivé věkové skupiny. U bio příkrmů ve skleničce pochází veškeré suroviny z kontrolovaného ekologického hospodářství, přičemž jsou vynechány sůl, umělá aromata a přidané vitaminy.

Pěna do koupele a čistící emulze

Čistící emulze


Asi začnu od začátku. Tenkrát jsem si na obličej patlala snad všechno a bylo to ok. Jenže postupem času jsem měla pupínek za pupínkem. Pleť ucpaná a samé pupínky, přitom jsem měla na obličeji suché místa a ekzém! Super kombinace :D Už jsem nevěděla, co s tím a tak jsem zašla na kosmetiku, jenže kosmetička mi to začala nípat a nípat → Tím se to ještě více rozlezlo a zanítilo :(  
Tak jsem navštívila včera kosmetický salon již po druhé Amibeauty v Ústí nad Labem, pokud by to někoho zajímalo. Kosmetička nechápala, jak mi to mohla nípat a doporučila mi peeling kyselinami. A už teď je vidět rozdíl! Pokračování mého příběhu ↓↓ 
Musela jsem hledat něco, co mě vyčistí i odlíčí zbytky make-upu a nebude dráždit. A pak mě napadlo, že jsem už několikrát používala dětskou kosmetiku a hned jsem letěla do Dmka. Emulze skvěle vyčistí pleť, ale vůbec nedráždí. Složení je velmi jemné. Chrání přirozenou kožní bariéru a udržuje ji v rovnováze. Opravdu stačí maličko a krouživými pohyby masírovat pleť a tím se krásně odlíčí i makeup. Konzistence je hustější, emulze vůbec nevoní, já z ní nic necítím. Opravdu doporučuji vyzkoušet → odlíčí, nedráždí, nevoní. Doporučuji na ekzematickou a suchou pleť. 

Pěna do koupele


Miluji relax a k tomu patří i pěna koupele. K čistící emulzi jsem si koupila i pěnu do koupele. Je neparfémovaná, obsahuje výtažek z oliv, které pečují o naše tělo při koupeli. Já jsem si do vany dala tak 3 - 4 střiky :D a krásně to pěnilo. Sice nevoní, ale mě to nevadí. Jemně umyje a nevysušuje pokožku. Taktéž doporučuji vyzkoušet.

Jestli trpíte na suchou a podrážděnou nebo ekzematickou pokožku, doporučuji vyzkoušet. I Vy si můžete dopřát tu nejlepší péči ♥ Máte s kosmetikou Babylove zkušenosti? 

7 komentářů:

  1. Od Babylove používam zopár výrobkov ako vlhčené obrusky, podložky na prebalovanie, aj plienky pre malého. Ale kozmetiku nie. Kozmetiku pre malého použivam iba Mixu, tá je pre nás naj.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý si musí vybrat to svoje. Mixu moc v oblibě nemám, co týká dospělé kosmetiky ☺

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Nivea mi nevyhovuje složením...Měla jsem ještě horší pleť po ní a to se týká i kosmetiky pro dospělé.

      Vymazat
  3. Já mám kolikrát pocit že značky jako jsou Nivea, Garnier, Johnsons a všechny co patří pod Protect&Gamble jsou vyráběny za účelem kvantity aby se jich co nejvíce prodalo ale ne kvality. Většinou mají krásné obaly ale složení už bývá opravdu hrůza a to jak v kosmetice pro dospělé tak i pro děti. Kolikrát důvěřuji menším výrobcům protože ty často v dobrém překvapí.

    OdpovědětVymazat
  4. Už aby to bylo a dorazila k nám ta kii-baa kosmetika kterou jsme včera večer s manželem za ušetřené peníze místo nákupu pizzy objednali. Už je toho moc na nás, všechno stojí moc peněz a nikdo nevíme jak z toho ven

    OdpovědětVymazat