pátek 20. ledna 2017

Bione zvláčňující a regenerační pleťový krém


Ahoj.

Dnes si rozebereme pleťový krém od Bione. Já jsem od Bione vyzkoušela již hodně věcí → Více recenzí najdete ZDE.  Patří mezi české kosmetiky, které jsou přírodnější, bohužel nějaká chemie tam je. Nicméně neobsahuje žádné ropné produkty, žádné silikony, etoxyláty, žádné SLES,SLS, parabeny,alkylfenoly, komplexony polyfosfáty, ani zvířecí produkty. Parfemace jen pomocí bez alergenních parfémů. Rozhodla jsem se, že si u nás v Tetě, pořídím pleťový krém a sáhla jsem právě po Bione, jelikož ho používá kolegyně a je s ním spokojená.  Jak obstál?







Na rovinu, teď používám spíše certifikovanou kosmetiku. Překvapení se konalo, že mi s pletí nic neudělal, žádnou neplechu. Pojďme podrobněji. Prosím, není přírodní to určitě není! Tahá mi to za uši, když to někdo řekne!
Krém se nachází v plastovém obale, který se mi celkem líbí. Řada je určená pro citlivou, suchou, až problematickou pleť. Obsahuje konopný olej, také extrakt z celé zelené rostliny. Dále obsahuje hydratační glycerin, rostlinné bambucké máslo s přírodními UV filtry, růžový, mandlový a makadamiový olej, panthenol, allantoin a vitamín E a regenerační protivráskový oleoamin. 
Konzistencí je velmi lehký a rychle vstřebatelný. Pomáhal mi minimalizovat můj občasný ekzém na obličeji. Nanášela jsem ho na obličej, krk a dekolt. Na krém se dá aplikovat makeup, nedělá neplechu, což některé krémy dělají. 
Pleť byla hydratovaná, vláčná, bohužel to je všechno, co jsem na pleti zaznamenala. 
Byla jsem s krémem celkem spokojená, ale čekala jsem více. Pleť byla hydratovaná a ekzém mi nezhoršil, dokonce i trochu pomohl k minimalizaci. Takže ho řadím mezi dobré krémy. 

Co vy a kosmetika Bione? Znáte ji? Jestli nečekáte zázraky, doporučuji vyzkoušet. Budu ráda za komentáře ♥ 

Krásný den.

4 komentáře:

  1. Přesně tenhle mám taky! :D V zimě ho ráda někdy používám na noc. Na den používám výživný denní plet'ový krém. V jedné malé drogerii, která je kousek od místa, kde chodím k zubaři, mají spoustu věcí od Bione. Moje tchyně si oblíbila od nich čisticí mléko a tonikum z řady Aloe Vera.
    Kromě dvou krémů jsem zkoušela ještě jejich micelární vodu a taky mám jeden bezoplachový kondicionér, který úúúúžasně voní. Jsem s jejich produkty moc spokojená, oproti takové Ryor, která je v podobné cenové kategorii, taky je to česká přírodní kosmetika, ta mi přijde dost přeceňovaná a pro mě teda žádný zázrak. Bione mám mnohem radši. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj kočko, přesně Bione mám celkem ráda. Poslední dobou jsem taková citlivá a tak používám jen mandlový krém od Weledy. Objednala jsem si balíček z eshopu krásnákaždýden.cz takže tam zase budou krém a jsem na ně moc zvědavá.

      Vymazat
  2. Bione znám, doma mám taky nějaké pleťové krémy. Z této řady ještě vlastním tělovou emulzi, které je úplně lehoučká, poměrně rychle se vstřebá do pokožky a hydratuje ji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tělovou emulzi jsem ještě nezkoušela..děkuji za tip ♥

      Vymazat