středa 14. prosince 2016

Proměna v salonu NewYou


Krásný večer.

V neděli jsem měla tu čest navštívit pražský salon NewYou. Neváhala jsem napsat do salonu, že bych se chtěla stát jejich modelku a zkusit si proměnu. Dlouho jsem nevěděla, co s vlasy. Mým snem na vlasech byl blond. Bohužel jsem měla vlasy odbarvované a tak byli slabé a suché. V koncích byli vlasy oslabené a nebyli tolik husté jako na horní polovině. Rozhodla jsem se, že nechci blond. Počkám chvilku a chci za 2-3 měsíce zkusit Olaplex a konečně získat svojí vysněnou světlou barvu. 

Den před vypuknutím akce jsem byla celá nesvá. Nevěděla jsem, co mě čeká, jak dlouho to bude trvat apod. Nevím proč, ale celou dobu jsem si přála, abych dostala Tibora je to takový sympaťák. Skvěle se s ním povídá, poradí snad všechno, co může. Dostala jsem skvělé tipy ♥ 


Rozbušilo se mi srdce při vstupu, ale najednou ze mě všechno spadlo, když jsem všechny poznala a pokecala, jaký skvělý kolektiv se o mě staral. Celou tu dobu se o mě staral Tibor. Myslela jsem si, že tam budu sama, ale nakonec jsme tam byli čtyři, takže jsem si s holkami pokecala, co by chtěli, jakou barvu apod. Nejdřív jsme diskutovali, co uděláme na mé hlavičce. Následně přišlo barvení a smývání barvy. Jako smývání barvy není můj oblíbený krok, ale v tomhle případě to bylo naopak, jelikož křeslo bylo masážní. Pak probíhalo i focení a líčení. A já mám pro Vás pár fotek. Není tady fotka, jak jsem dopadla, ale zase taková změna to není. Všechno uvidíte na stream.cz na NewYou  kanále. Určitě Vám dám odkaz až bude video online ♥ 











Jak vidíte nesmělo chybět ani mazlení s pejsky, které patří Martymu ♥ Brouček nechtěl ani odejít z ruky :D Ještě jednou děkuji NewYou za skvělý den, který jsem si konečně užila jen já a zase já ♥♥ 

Dejte mi vědět, jestli se Vám líbí takové články. Přemýšlíte o změně? Co takhle napsat do NewYou?

Krásný večer ♥ 


Žádné komentáře:

Okomentovat