čtvrtek 24. listopadu 2016

Avon Nutra Effects tělové krémy


Krásný den.

Dnes to bude o hydrataci, která je pro naší pokožku velmi důležitá. Upřímně nechápu, když někdo řekne, že se nemaže a pak vidím jeho suchou, vrásčitou pokožku. Kdo maže, ten jede!

Hydratace je nezbytná pro vytváření kožní bariéry, kožních buněk. Tělové mléko nebo máslo má vaši pokožku hydratovat, ale zároveň ji zanechat vláčnou. Měl by vodu v pokožce udržet, aby se nevypařovala rychle a tím vlastně pokožku nechává pružnou a hladkou. Nezapomínejte na péči v zimě! Největší mýtus je,  že hydratační krémy se v zimě nemají používat, protože voda zamrzá a škodí tak pokožce. Takže mazat a mazat ☺ 


Nová řada Nutra Effects byla vyvinuta pro ženy, které se přiklánění k přírodním výtažkům a nechtějí používat chemii. Já sama mám ráda kosmetiku spíše přírodní. Chemii se snažím používat jen zřídka, pokud to jde. Najdeme zde řadu s chia semínky, které obsahují antioxidanty a vitamínů, takže bojují pro stárnutí pokožky.
Společně se mrkneme na produkty, které jsem vyzkoušela ↓↓↓ 

Hloubkově vyživující tělové mléko s mandlovým olejem


Na první pohled mě zaujal obal → Nic přeplácaného v jednoduchosti je síla. Myslela jsem si, že bude mastný, jelikož obsahuje mandlový olej. Nakonec jsem byla překvapená, že se rychle vstřebává a zanechává pokožku jemnou, hydratovanou a příjemně provoněnou. Vůní mi připomíná jedno dětské tělové mléko, ale nemohu si vzpomenout na název. Měla jsem problém u kotníku, měla jsem tam pokožku hrubou a suchou po několikátém používání jsem byla překvapená, že mi suché místo zmizelo a již ho nemám. Takže jsem moc spokojená a opravdu bych mlíčko doporučila pro lidi, co potřebují hydratovat, ale nechtějí mastné krémy. Pokožka je pružnější, jemná jako dětská prdelka. 
Tělové mléko neobsahuje parabeny a barviva je také hypoalergenní, takže vhodný pro citlivou pokožku. 


Konzistence je opravdu lehká, ale zároveň vyživuje ♥ 

Hydratační krém na obličej, ruce a tělo


Hydratační krém určený na celou pokožku těla. 
Obsahuje chia semínka → Nalezneme v nich 3x více železa, než ve špenátu, 2x více draslíku než v banánech a 5x více vápníku než v mléce. To však není všechno, chia semínka obsahují až 9x více rostlinných Omega 3 než sója a 2x více proteinů, než ostatní semínka a zrna. Chia semínka obsahují celou řadu antioxidantů jako jsou vitamíny C a E či skořicové kyseliny. Vitámíny chrání před oxidací omega mastné kyseliny a prodlužují jim tak životnost. 
Po delším používání jsem překvapená, pokožka je hydratovaná - vyživená - pružná - hebká. Je mastnější něž předchozí verze, ale rychle se vstřebává. Nezanechává lepkavý pocit to ani jedna verze. Krém je určený na obličej, tam jsem neměla odvahu ho používat. 
Opět velká spokojenost, doporučuji vyzkoušet. 


Líbí se mi vzhledově více krém v kelímku. 


Jak jsem zmínila výše, konzistence u tělového krému je mastnější a hutnější. 

Avon mě přírodnější řadou překvapil a doporučuji vyzkoušet. Neobsahuje parabeny, barviva a je navíc hypoalergenní. Vhodný i pro citlivou pokožku.


Jaký je váš oblíbený produkt od Avonu? 

4 komentáře: