středa 5. října 2016

Gabriella Salvete paletka očních stínu 01 Rose


Krásný den. 

Teprve nedávno jsem se rozhoupala k zakoupení paletky od Gabriella Salvete. Nějak mě odrazují recenze, které vidím všude a týkají se jednoho produktu. Po delším používání bych se chtěla podělit o mojí zkušenost. Jsem moc ráda, že v drogérii najdeme paletky očních stínu, se kterými dokážeme vykouzlit denní nebo noční líčení. 

Již zmiňovanou paletku najdeme ve dvou odstínech. Já vlastním odstín 01 Rose, paletka je spíše do růžových stínů a její sestra je v odstínu 02 Nude, která má v sobě zemité a bronz odstíny. Mě se osobně líbí více 01 Rose o které si dnes řekneme víc. 






Když jsem paletku zahlídla poprvé zaujal mě obal, který je jednoduchý nic přeplácaného jako u jiných značek. Na spodní straně paletky oceňuji složení, ze kterého vyčtu, jestli paletka neobsahuje látku, na kterou mám alergii. 
Po otevření paletky se v ní nachází 10 očních stínu, které jsou do růžového podtónu. Obal obsahuje i zrcátko, což také mám ráda. V paletce se nacházel i pěnový aplikátor, který je k ničemu → Nechápu, jak jsem si stíny tenkrát nanášela pěnovým aplikátorem. Dnes bych nevyměnila štětce za nic! 
I přesto, že paletka je plastová je bytelná a kvalitní. Paletka obsahuje 3 matné stíny a zbytek je se shimmerem. Paletka je slušně pigmentovaná, ale není to jako paletky od Sleeku. Když jsem použila bázi pod stíny, vydrží celý den. Světlé stíny nejsou tolik pigmentované jako tmavé. Ráda pod stíny používám Color Tatto, přijdou mi pak pigmentovanější a vydrží delší večery. Stíny se dobře rozmazávají mezi sebou. 

Menší ukázka líčení s paletkou ↓↓↓







Celkově jsem s paletkou spokojená. Doporučuji vyzkoušet. 

Máte s kosmetikou Gabriella Salvete zkušenosti, popřípadě s čím? Budu ráda za Vaše tipy, nechám se ráda inspirovat ♥ 

4 komentáře: