pondělí 3. října 2016

Dulcia pleťová maska na suchou a citlivou pleť


Krásný den. 

Když se řekne pleťová maska, vybavím si čas jen pro sebe. Čas, který věnuji jen sama sobě a užívám si teplou koupel s bublinkami a okurkou na očích. Maska je pro mě nezbytný pomocník v péči o pleť a tak by to měl mít každý bez ohledu na věk. Pleťovou masku si ráda vyrábím doma sama a to z přírodních surovin, který má doma každý, mrkněte na článek ZDE, kde najdete návod na masku. Určitě najdete návody na internetu, článků je mnoho. 

Když nejste člověk, který by se pouštěl do výroby domácí masky, mám tu pro Vás tip na přírodní masku. Jedná se o pleťovou masku značky Dulcia, která je přírodní a tak se nemusíte bát nežádoucích účinků. Beru to jako povinnost se s Vámi podělit o mojí oblíbenou a ještě k tomu přírodní masku na obličej. 




Když mi poprvé přišla, myslela jsem si, že maska je krémová a nakonec jsem zjistila, když jsem vyprskla prášek po celé koupelně, že je prášková :D Já inteligent. Zázračný prášek je nachází v tubě a její obsah je 50 gramů a stojí 290,- Kč. Vzhledem k tomu, že je prášková, jak jsem již zmínila, musí se smíchat s vodou. Já ráda používám mléko, vodu nebo Jarisch z lékárny. Klasicky vezmu misku do ní dám trošku masky a trošku mléka a všechno smícháme, aby nám vznikla kašička. Masku aplikujeme na již čistou pleť a necháme působit až do jejího zaschnutí, tak 20 minut a nakonec smyji vodou. Po delším používání jsem spokojená a je to vidět i na mé pleti! Po smytí je pleť čistá, projasněná, hebká plná hydratace a energie. Jako největší plus je, že se mi po masce nevytváří pupínky, které mám asi díky hormonům. Opravdu doporučuji aplikovat masku pravidelně, tak 2x do týdne. Nevytváří se mi další suché místa a zklidnil se mi i ekzém, což oceňuji nejvíc! Navíc voní lehce po jahodě. Musíte masku vyzkoušet, aby jste věřili. 

Masku seženete ZDE. 

Není to první recenze a nadšení z kosmetiky Dulcia. Mrkněte ZDE na další recenze, stačí jet šipkou dolu. 

Budu ráda, když mi napíšete, jestli s kosmetikou Dulcia máte zkušenosti a popřípadě s jakými výrobky.

1 komentář:

  1. Ja pouzivam verziu na mastnu plet. Zatial mam trochu problem trafit spravny pomer vody, ale to hadam casom vychytam. Maska je velmi fajn.

    OdpovědětVymazat