neděle 28. srpna 2016

Sefiros peelingové sprchové mléko s vůní bourbonské vanilky


Krásný den.

Připravila jsem si pro Vás recenzi na moje oblíbené peelingové mléko. Když jsem si vybírala jaký peeling chci vyzkoušet, bylo jasné, že to bude vanilka! Vanilka, kokos, čokoláda to je něco pro mě. Byla jsem zvědavá, jestli nebude moc škrábat a jak vlastně bourbonská vanilka voní. 

Sefiros je česká značka, která nabízí kosmetické štětce, kosmetické pomůcky, Sefiros je tvořená kvalitním high-tec vláknem, které je usazeno v rukojeti vyrobené z hodnotného dřeva. Štětce skvěle padnou do ruky a pomůžou vám vytvořit precizní make-up. Sefiros myslí i na následnou péči o štětce. Také nabízí i péče o štětce a následné čištění. Já jsem se nechala zlákat tělovou kosmetikou a jsem maximálně spokojená. Jako další výrobek jsem si oblíbila marulový olejíček, který jsem již spotřebovala, recenzi najdete ZDE.





Co se týká balení je plastové a jeho obsah 500 ml vydrží opravdu na dlouho. Víčko taky skvěle drží, bála jsem se, aby se plastové víčko neutrhlo jako se mi to stává u všeho → Asi neumím otevírat lahvičky, ale je fakt, že ten plast prostě blbě drží. Máte to tak stejně? 

Dále jsem hotová z vůně, voní příjemně vanilkově, ale vůně není tak sladká jako u klasické vanilky. Dokonce peeling používá i můj přítel a to velmi rád! 

Obsahuje jemné mikročástečky, které jemně odstraňují odumřelé kožní buňky. Dále v něm najdeme minerály z Mrtvého moře, vitamíny a esenciální oleje. Klasicky jsem se umyla a následně aplikovala peeling, pokožka těla není vůbec vysušená. Navíc kosmetika z mrtvého moře mi pomáhá i na můj ekzém a nezhoršuje ho, takže ráda vyzkouším i další výrobky ♥ 

S kladným srdcem Vám kosmetiku Sefiros doporučuji ♥♥♥ Najdete ho ZDE. 
Napište mi, jestli máte zkušenosti s kosmetikou Sefiros. Jestli jsem Vás nalákala ♥ 


Krásný den Kyrkys ♥ 

Žádné komentáře:

Okomentovat