sobota 27. srpna 2016

Novinka od Avonu z řady Nutra Effects


Krásnou sobotu.

Dnes jsem si byla pro balíček, vůbec jsem nevěděla, co mi přišlo a teď jsem moc překvapená. Avon mi poslal jejich novinky z řady Nutra Effects pro tělo. Výrobky jsou určené pro citlivou pokožku a navíc neobsahují barviva a parabeny. S tímhle u mě Avon postoupil o žebříček nahoru. Ještě jednou děkuji, že můžu jejich novinku vyzkoušet ♥ 

Avon je mi poslední dobou velmi sympatický, hlavně jejich novinka, která je určená pro suchou a citlivou pokožku. Trpím na ekzémy a tak jsem zvědavá, jak Avon obstojí a jestli mi nebude vadit. Dnes nečekejte recenzi, bude to spíše taková ukázka novinek ♥ Pojďme na věc!



Celý balíček byl zabalený "přírodně" a mě vůbec nenapadlo, co by mohl obsahovat. Bohužel Avon jde mimo mě, občas u mých kamarádek vidím katalog, ale nevěděla jsem, že mají novinky a tak jsem právě tady s článkem pro někoho, kdo to má stejně :D 




Dokonce jsem dostala v balíčku i nůžky, abych mohla produkty rozbalit. To je fakt nádhera ty nůžky ♥ A co jsem v balíčku našla? 


Zjemňující, hydratační krém na obličej, ruce a tělo s chia semínky. Tenhle krém mě velmi překvapil je vhodný pro rodiny s více členy. Je vhodný na celé tělo, což oceňuji. Krásně voní a má nejhutnější konzistenci ze všech tří produktů, co Vám ukážu. Není to nic těžkého, krásně se vstřebává a provoní pokožku těla. Těším se na delší používání ♥


Hydratační tělové mléko s chia semínky. Opravdu jemné a lehké složení. Vhodné pro někoho, kdo nemá rád mastné krémy. Krásně voní i balení se mi líbí. Vzhledem k tomu, že toho na tělo mám opravdu hodně, tak tohle věnuji tchýni a jsem zvědavá, jak ji bude vyhovovat. 


Hloubkově vyživující tělové mléko s mandlovým olejem. Z názvu se může zdát, že bude velmi mastné, ale to není! Je sice hutnější, ale nic mastného. Krásně se roztírá a vstřebává. Těším se až se do něj zahalím♥ 


Ještě jednou děkuji, že můžu vyzkoušet jejich novinky ♥ Těším se až budu psát recenzi. Dejte mi vědět, jestli používáte Avon a jaké produkty máte oblíbené ♥

2 komentáře:

  1. Já jsem stejná cíťa. Já jsem začala používat již včera, tak cca asi za měsíc možná více bude recenze! Možná bych zkusila i jejich krémy, ale bojím bojím :D

    OdpovědětVymazat
  2. No určo od Plevy vyzkoušej, věřím, že budeš spokojená ☻

    OdpovědětVymazat