neděle 17. července 2016

Všestranný pomocník jménem MARULOVÝ OLEJ


Ahoj všem.

Oblíbila jste si přírodní olejíček, který má blahodární účinky na pokožku a vlasy? Přesně takovou zkušenost mám i já, proto bych Vám ráda představila zázrak jménem marulový olej. Stejně jako arganový olej jde o přírodní olej, který je za studena lisovaný a tak si zanechává všechny účinné látky. Olej využívají především africké ženy a chrání jejich pokožku před sluníčkem. Konkrétně mám zkušenosti s marulovým olejem od Sefirosu, který je populární svými štětci, na které se také chystám. 


Jednoduché a přitom krásné balení. 



Skvělý aplikátor, který usnadní aplikaci oleje. 



 Jaké mám zkušenosti s olejem?

Používám ho všechno. Na pokožku, pleť, vlasy i na masáže s přítelem. Používám ho na zklidnění pokožky po slunění i na spáleniny, které rychle hojí. 

Co se týká pleti je to pro mě nezbytný pomocník. Vzhledem k tomu, že mě trápí ekzém, olej mi ho vůbec nezhoršuje ba naopak mi pomáhá zklidnit červenání i dokonce vyživovat suché místa na pleti, hlavně okolo rtů. Vždy aplikuji na ruce pár kapek oleje a zahřeji v dlaních, následně aplikuji lehkým poklepáváním do pleti až do vstřebání oleje. Olej na pleť používám již dlouho a už teď vidím rozdíl. Pleť je hydratovaná, vyživená a má jiskru. Zlepšuje i pružnost a zpevňuje. Velké plus beru, že neucpává póry a tak ho doporučuji na večerní péči pro problematickou pleť. Oceňuji, že se rychle vstřebává a nezanechává mastný film. 

Dále ho používám na pokožku hlavy a vlasy. Mám problémy s lupy a po několikátém zábalu mi přijde, že mi pomalu mizí suché lupy, takže obnovuje pokožku hlavy. Nakonec mi přijde, že nemám tolik zničené vlasy a že je vyživuje a dodává lesk. Zábal na vlasech nechávám působit i několik hodin a nebo i přes noc. 

Stejné skvělé účinky mám i na tělo. Pokožka po aplikaci je jemná, hebká a hydratovaná. Není vůbec mastná jako po jiných olejích. Doporučuji nanášet po koupeli ještě na vlhkou pokožku. 

Jako další plus vyživuje ruce i nehtové lůžko. Kůžička okolo nehtů není tolik suchá. 

Celkově jsem s olejem spokojená. Má blahodárné účinky na celé tělo a pokud jste člověk, co nemusí mít milion věci v koupelně, určitě doporučuji takový olej vyzkoušet. K sehnání je např. ZDE.  Máte zkušenosti s přírodními olejíčky? Jaký olej máte nejraději? Budu ráda za Vaše tipy ♥ 

Kyrkys ♥♥♥

1 komentář:

  1. Také mám doma jednoho takového všestranného pomocníka, a to CBD :-) . Jestli jsi ho ještě nezkoušela, tak rozhodně doporučuji :-) . Když jsem si o něm zjišťovala nějaké informace, tak mě překvapilo, že dokáže pomoci snad úplně se vším, na co si vzpomeneš. Já si objednávám CBD olej ​z Cibdol a největší radost mám z toho, že se mi konečně přestalo dělat akné :-D

    OdpovědětVymazat