neděle 31. července 2016

Kosmetika MOJE → Quatro oční stíny, rozjasňující pudr a lesk na rty


Krásný den.

Dnes se vrhneme společně na recenzi a tentokrát se zaměříme na dekorativní kosmetiku Moje. Opravdu mě tahle česká značka překvapila je fakt, že nic mě nikdy 100% nezklamalo. Vzhledem k tomu, že je levná je i kvalitní ♥ Navíc jsem koukala na eshop a mají v nabídce i toaletní vody, které mě lákají. Eshop najdete ZDE. Budu moc ráda, když se mrknete nebo rovnou podpoříte kosmetiku Moje na jejich FB. 

Quatro oční stíny 



Oční stíny mám v odstínu 05. Co se týká obalu, jedná se o levný plast, ze kterého tedy nejsem nějak odvařená, ale kvalita je skvělá. Oceňuji, že se dá vykouzlit se stíny denní i večerní líčení. Ráda je nanáším na krémové stíny, pak jsou stíny intenzivnější a lépe drží. Přijde mi, že trošku práší. Jsou celkem slušně pigmentované, nečekejte kvalitu jako třeba od značky Sleek. Na druhou stranu stíny drží půl dne i bez báze, což je super a to mám mastnější oční víčka. Vzhledem k ceně a kvalitě bych si klidně pořídila další, což bude asi brzy. K dostání ZDE. 

Rozjasňující jemný pudr 


Rozjasňovač mám v odstínu 01. Opět obal je levnější plast, který se mi opět nelíbí. Obal je občas i to, proč chci vyzkoušet produkt = Máte to někdo stejné? Nebo jsem divná jenom já :D Obsahuje jemné pigmenty, které odráží světlo a díky tomu dodají život i té nejunavenější pleti nebo schovají i drobné vrásky. Pudr dodá pleti takovou finální úpravu, jak já říkám takový bonus nakonec. Nanáším ho na nos, líčka, čelo. A pokud mám ráno krušné, díky rozjasňovači nemusím mezi lidi jako bych týden nespala. Pleť je po použití plná života a rozjasněná. Klidně až vypotřebuji si koupím další.  Nanáším ho ráda štětcem. K sehnání ZDE. 

Lesk na rty Orchidea


Lesk, který tu mám je v odstínu 01. Nezvýrazňuje suchá místa na rtech. Nevysušuje rty, díky hydratačním látkám, které obsahuje. Snadno se na rty aplikuje a jen opravdu trošku lepí. Myslím, že se bude hodit na světlou i tmavou pleť. Skvěle se hodí na léto a myslím, že mi moc sedí. Můžete lesk aplikovat na rtěnku nebo samostatně. Obsahuje shimmer. Můj teď opravdu oblíbený lesk na léto. 

Odstíny lesku a rozjaňovače

První na fotce je rozjasňovač a druhý je lesk na rty. 

Budu ráda, když mi napíšete, jaké výrobky od kosmetiky Moje máte vyzkoušené a jak jste spokojené ♥ A jestli Vás něco zaujalo ♥

Kyrkys ♥♥

2 komentáře:

  1. Skvelá recenzia :) Neboj, nemáš to len ty tak, obal predsa tiež predáva produkt a preto si myslím, že aj táto značka Moje aj napríklad Essence by na ňom určite mali popracovať, pretože nielen to vyzerá "lacno", ale takisto tento obal nie je moc kvalitný a pevný.
    Najviac ma zaujali tieniky a rozjasňujúci puder, milujem rozjasňovače, niekedy by som si ho najradšej naniesla po celej tvári :D
    KIKA KONKA

    OdpovědětVymazat