pátek 1. dubna 2016

Wellness pobyt Resortu Poppy v Karlových Varech


Krásný den moji ♥

Po delší době jsem tu s dalším článkem, tentokrát o našem pobytu v Resortu Poppy v Karlových Varech, kde se nám to moc líbilo a naše návštěva nebyla poslední. Okolo hotelu je krásná příroda pod balkónem protéká řeka, která dodá ještě větší relax při pobytu na balkoně se skleničkou například dobrého vína. Hned vedle hotelu je parkoviště, takže nemusíte parkovat někde daleko jako je tu u některých hotelů. K pobytu jsme přišli na slevomatu a mají opravdu levné pobyty, kde Vám nabízejí různé procedury. Já jsem si přikoupila barvení obočí a masáž.




Pohled z balkonu.


Všechno bylo skvěle sladěné i závěsy všude po hotelu stejné! Všude to krásně vonělo ♥



Prosklená koupelna = Mohla jsem šmírovat přítele nebo on mě :-D


Seznam procedur, všechny procedury jsem si užila ♥ Barvení obočí a úprava byla nejlepší, co jsem zažila, slečna si nechala záležet a já jsem spokojená. Pak doporučuji masáž a určitě perličkovou koupel.


Solnou jeskyni taky doporučuji. Prostředí naprosto perfektní a ten čistý vzduch.



Nesmím zapomenout ani na jídlo, které nám vždy chutnalo. Nemám fotky všech jídel, bylo tak dobré, že jsem to nestihla vyfotit. Úplně slintám, když to vidím, co Vy? :-D


Poslední večer nesmělo chybět víno. Člověk přemýšlí, že to tak rychle uteklo a že by to chtěl vrátit zpátky a že další den ráno jde zase makat :-D Tímto bych chtěla hotelu poděkovat za jejich skvělé služby a určitě se nevidíme naposledy.

Jezdíte na wellness pobyty? Jaký je Vás oblíbený hotel? 

Krásný pátek ♥♥ 

3 komentáře:

  1. ooooo,najviac milujem wellness pobyty a hneď by som na nejaký išla :)
    zatiaľ najlepší bol v Hoteli Kaskády v Sliači :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat