neděle 13. března 2016

Dnešní líčení s kosmetikou NYX


Krásnou neděli.

Emotikona colonthreeByla jsem pozvaná do Make - up institutu na jednu z největších událostí firmy L'Oréal CZ/SK v tomto roce – první oficiální představení kosmetiky NYX Cosmetics Czech Republic na českém trhu. Kosmetika NYX  vznikla v roce 1999 v Los Angeles. Značku NYX založila filmová maskérka a podnikatelka Toni Ko. Kosmetika NYX nabízí nejnovější trendy v líčení. Široká škála produktů zahrnuje různé druhy očních stínů, lesků na rty, rtěnek a make-upů, tvářenek i kosmetických pomůcek. Produkty vysoké kvality a za příznivé ceny se rychle rozšířily po celém světě. Krásné obaly dotváří image celé značky NYX. Kosmetika NYX netestuje produkty na zvířatech, což oceňuji!! 

Konečně tuhle skvělou kosmetiku seženete u nás.  Můžeme se těšit na kamennou prodejnu již v dubnu, která se bude nacházet v OC Nový Smíchov a kdo není z Prahy bude moc obejdnávat na e-shopu - Kdo bydlí na Slovensku bude muset vyčkat, jelikož se nebude moc objednávat na Slovensko, což je škoda! Věřím, že postupem času budou moc objednávat i na Slovensko. Já jsem doma zapomněla foťák, takže všechny fotky jsou nekvalitní a tak jsem je zveřejnila na mém FB. Nechtěla jsem dělat článek z nekvalitních fotek.
Nakonec každá blogerka si mohla vybrat 10 produktů, které vyzkouší a co mě zarazilo bylo, jak všechny se vrhly na vybrání produktu, jak kdyby na ně nemělo nic zbýt = možná je to jen můj pocit. 

Konečně se dostáváme k dnešnímu líčení ♥ Jsem překvapená, jak od rána líčení drží ♥ Jsem nadšená především z báze a očních stínů ♥ Jdeme na detailní fotky ↓↓↓↓
 Emotikona colont



Jedná se spíše o jednoduché denní líčení, použila jsem hlavně zemité barvy. Z celkového výsledku jsem nadšená. Co říkáte na líčení? 

Pleť

Na celý obličej jsem použila zelenou bázi, která má minimalizovat červená místa a opravdu to mohu potvrdit, že nejsou znatelné. Následně jsem použila lanýžový make-up od Dermacolu s kterým mám skvělé zkušenosti na moji suchou pleť. Jako poslední jsem zakryla kruhy pod očima korektorem od Maybelline. 


Báze se bát nemusíte po rozetření není zelená barvička znatelná. 

Tváře

Potřebovala jsem dodat pleti "život" tím mi posloužila krémová tvářenka, konturovala jsem Wonder Stickem, který má z jedné strany bronzer a z druhé rozjasňovač. Nakonec jsem použila ještě bronzer od Famous. 


Rozjasňovač ani bronzer není tak tmavý po rozetření. Tvářenka má krásný odstín jsem z ní nadšená a navíc se snadno roztírá.
Oči 

Vždy pod oční stíny použiji báze, aby stíny držely celý den. Jako druhý krok jsem nanesla na oční víčka bílou tužku na zvýraznění stínů.




Stíny při aplikaci nepráší a jsou skvěle pigmentované. Na celé oční víčko jsem použila odstín jedna a pak jsem konkurovala 2,3 a nakonec číslem 4. Bála jsem se, že černý stín budu mít opadaný pod okem. 



 Nakonec jsem upravila obočí. Použila jsem lesk, který má krásnou barvičku. Všechno jsem zafixovala fixačním sprejem. 

Napište mi, jestli chcete takových článků více a jestli se Vám líčení líbí. 
Krásný zbytek večera ♥♥

18 komentářů:

  1. akce musela být fajn a líčení ti moc slušelo :))

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné, mě se řasenka Miss sporty obtiskává :-((

    OdpovědětVymazat
  3. Ty očička <3 !

    http://blinddatebylucie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj,

    určitě chceme více článků :) líčení je super i na běžný den, akorát co se týče paletky, nemám ráda když je v paletce hodně podobných odstínů, ale pigmentace snad bude dobrá :D už se těším na eshop :D :) s řasenkou od Miss Sporty jsem také spokojená. Nedávno jsem si ji zakoupila a je super a za pár kaček :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, tak to jsem rada :) Rasenka je skvělá moje oblíbená :)

      Vymazat
  5. Ach ked tak pozeram tie fotky z akcie, tak hned by som sa aj ja chcela zučastniť takej :-) Líčenie je krásne, si šikulka !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! Je super to slyšet od někoho, kdo se líčí skvěle ♥♥

      Vymazat
  6. Ty stíny jsou parádní! Od NYX jsem zatím nic nevyzkoušela :)

    MONNICA ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Great post ♥
    Follow-follow on GFC? :)
    vannja9.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat