pátek 5. února 2016

Nákup na výrobu domácí kosmetiky


Krásný den.

Vzhledem k tomu, že jsem dostala k narozeninám dárkový poukaz na EKOKOZU, tak jsem toho hned využila a pořídila další věci na domácí kosmetiku. Dnes jsem se do vyrábění dala a už mám balzám na rty, masku a šampon na vlasy. Poprvé jsem výrobky vyzkoušela a jsem nadšená. Můžete se těšit na recepty ♥ Co jsem si všechno objednala?


Základ pro výrobu šamponu
 
Hotový základ pro výrobu šamponu. Pokud chcete rychle vyrobit šampon doma, tohle je skvělá varianta. do základu můžete přimíchat panthenol, keratin, vonný olej. Já ho ještě naředila, jelikož má hustou konzistenci. Opravdu má velkou mycí schopnost je dobré následně použít výživnou masku na vlasy - těšte se na recept na domácí masku na vlasy. 

Misku, obaly na kosmetiku

Prostě obaly na kosmetiku :-D


Základ pro výrobu domácího tělového krému

Koupila jsem si ho ze zvědavosti a mám ho v zásobě, kdybych nestíhala si vyrobit svůj vlastní krém, tak do něj přidám vitamíny, vonný olej a je hotovo.


BTMS

Je ideální pro výrobu šamponů, kondicionérů a vlasových masek. Zanechává vlasy jemné a hebké. Snižuje statický efekt . Usnadňuje rozčesávání. Použila jsem ho do své masky na vlasy a je to bomba! 


Kakaové máslo


Má krásnou kakaovou vůni. Kakaové máslo se používá např. na výrobu domácí čokolády. Toto kakaové máslo je určeno do potravinářství, zejména pro cukráře. Plody ze kterých se kakaové máslo získává jsou původem z Jižní Ameriky a běžně  se vyskytují ve většině tropických oblastech. Kakaové máslo obsahuje vynikající hojící a obnovovací schopnosti, tradičně se používá k uklidnění suché a poškozené kůže, ale také napomáhá snižovat tvorbu strií. Naprosto boží věc!
Směs na výrobu šumivek 

Už jsem směs měla a je naprosto skvělá. Stačí všechno smíchat a pak přidat vodu ve spreji. Jako poslední můžete přidat vůni i barvivo. Také chystám návod na blog. 

Himalájská růžová sůl 

Krystalická sůl z Himálají obsahuje důležité minerály, které lidské tělo potřebuje. Tyto prvky byly součástí pramoře a mají pro lidský organismus centrální význam. Velmi cenná krystalická sůl protkává sůl kamennou jako spleť žilek. Červené zbarvení soli je způsobeno oxidem železitým. Krystalická sůl tvoří díky své geometrické struktuře jemné fraktálové formy. Díky pravidelné krystalické stavbě má krystalická sůl silné přirozené, životvorné síly pro orgány a nervy. Naprosto výborná pro sůl do koupele nebo jako lázně pro chodidla. 


Oxid zinečnatý

Budu ho používat na zinkovou mast až mi moje dojde. 


Vonný olej + vitamín E + Panthenol

Panthenol přidávám do vlasové kosmetiky pro jeho účinky jako je zpevnění vlasů, lesk a navíc je prospěšný pro pokožku hlavy. 

Vitamín E používám do pleťové kosmetiky. Tento antioxidant pomáhá chránit přírodní oleje a másla proti žluknutí. Přidání vitaminu E je doporučeno ve všech přípravcích obsahujících oleje, významně prodlužuje jejich životnost. Vitamin E má také velmi zajímavou roli na kůžizvláště se doporučuje pro suchou a zralou pleť a po opalování.


Mandlový olej

Mandlový olej je svým složením velice blízký lidské pokožce, proto je oblíben v péči o pleť a to zejména o pleť sušší, citlivou, o pleť se sklony k červenánísvědivosti či olupování. Lze jej však použít na jakoukoli pleť a používá se s oblibou také v péči o pleť dětskou, které přináší zklidnění při podráždění od plenek. Olej se rychle vstřebává, na pokožce nezanechává pocit mastnoty, neucpává póry a nevyvolává alergické reakce. Zapomenout nesmíme ani na vlasy, kdy zábal z mandlového oleje cca 2x měsíčně vlasy výrazně regeneruje, hydratuje, dodává lesk. Mandlový olej je údajně jedním z nejlepších stimulátorů růstu vlasů. Zábaly jsou vhodné zejména na suché, krepaté a kudrnaté vlasy. 

Kokosový olej


Výborný na vaření, pečení i do studené kuchyně. Podporuje trávení a správnou činnost metabolismu.
Neoxiduje a je stabilní i při vysokých teplotách. Neobsahuje cholesterol. Jídlům dodává lahodnou chuť a punc exotiky. Ideální péče o pleť, tělo a vlasy. Účinný na celulitidu i hubnutí.
Výborný masážní olej. Intenzivně hydratuje, chrání a přirozeně regeneruje.Vhodný i pro velmi citlivou a alergicky reagující pokožku dětí i dospělých.

Tohle byl celý můj nákup z kterého mám velkou radost. Již včera jsem vyráběla masku na vlasy, šampon a balzám na rty a jsem moc spokojená. Těšte se na článek o výrobě. I přítel si masku chválí, má totiž kudrnaté a suché vlasy. 

Krásný den přeji ♥

5 komentářů:

  1. Skvělá objednávka. Kokosový olej mám taky doma a používám ho snad na vše. Jinak na recepty se těším a možná si taky něco vyrobím. Balzám na rty by mohl být super. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Čím více čtu o výrobě přírodní kosmetiky, tím víc se mi začíná líbit a možná se přiměju taky si něco vyrobit.

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem si docela dlouho kosmetiku vyráběla sama. Nebo vlastně občas vyrábím ještě teď. Ale spíš než z nějakých morálních aspektů, tak to je jen pro to, že mě to baví. Jinak hodně nakupuji přes slevové kupony a kódy. Prostě slevičky. Ono když pak můžete nakoupit kosmetiku o padesát procent levněji, tak si rozmyslíte, jestli se tím chce patlat doma. :)

    OdpovědětVymazat