úterý 3. listopadu 2015

Brandnooz box - Říjen 2015


Krásný den.

Minulý box mě tolik nezaujal jako tenhle. V boxu jsem našla věci na pečení vánočního cukroví a v popisku produktů je i recept na linecké těsto, marcipánovou vánočku, což oceňuji. Pojďme se společně kouknout, co říjnový box obsahoval.




Desperados, Strongbow

Je lehký alkoholický nápoj vyrobený ze šťávy jablek s nádechem medu. Nejlépe si ho vychutnáte na kostkách ledu. Osobně tyhle nápoje miluji, moc mi chutnají. Alespoň mi připomínají léto. Stojí 19,- Kč.


Originální pivo s příchutí tequily. Kombinace ležáku s příchutí tequily a jemných ovocných podtónů. Je lehce perlivý a má vyšší obsah alkoholu 5,9 %. Myslím si, že by neměl chybět na žádné akci, párty. Cena 25,- Kč.

Výrobky na pečení cukroví

Hera, kterou každý zná se dá použít do těsta i krémů. Dobře se s ní pracuje a moučníkům dodává lahodnou a bohatou chuť. Cena 26,- Kč.

Sušené droždí se také v domácností neztratí, já ho například používám do langošů. Cena je 6,- Kč.

Cukr s rumovou příchutí, tak to je skvělá novinka! Nemusíte přidávat do receptu alkohol a postačí Vám tahle novinka. Pro lidi, kteří nemusí nebo nemůžou alkohol. Určitě koupím další. Cena 6,- Kč.



Velké překvapení pro mě byla mouka na křehké těsto. Těsto na křehké pečivo musí mít jemnou strukturu, nesmí se trhat. Slibují, že s touhle moukou to půjde snadno, tak to se těším až ji vyzkouším. Cena je 22,- Kč.

Corny , Chocoland

Corny aneb cereální tyčinka s bílou čokoládou to je pro mě dokonalost. Bílou čokoládu mám moc ráda a tyčinka je skvělá chuťově. Cena je 15,- Kč.

Další tyčinka je značka Chocoland, kterou vůbec neznám. Příchuť je višňová s hořkou čokoládou, kterou moc nemusím, takže to nechám pro přítele. Cena je 10,- Kč.

Božkov mandlový

Tradiční Božkov s příchutí mandle. Můžete si ho vychutnat samotný, s colou jako grog a nebo na pečení, takhle ho budu používat já. Občas taky přijde čas na grog :-D Cena celého balení je 145,- Kč.

Maggi špagety BOLOGNESE

No uvidím, jestli tuhle novinku nějak využiji. Nejsem příznivec takových věcí. Cena 35,- Kč.

Čaj Saga

Saga čaje jsou moje oblíbené, ale dlouho jsem je nekupovala. Příchuť švestky a skořice mě odrazovala než jsem ji vyzkoušela. Skořice mi připomíná podzim a zimu, kterou si můžu užít z jednoho šálku. Cena je 26,- Kč. Doporučuji vyzkoušet, pokud máte rádi skořici a švestku.

Chio Popcorners

Nejsou smažené, ale pečené, takže jsou o něco zdravější. Osobně mi moc chutnají a celkově slaný popcorn mám moc ráda. Cena 10,- Kč.

A co na závěr? Říjnový box se povedl ♥ Líbí se Vám box? 

 ♥ ♥ Mějte se krásně. Vaše Kyrkys ♥ ♥ 

7 komentářů:

  1. Tak ten je perfektní, ten bych spráskala celý. Asi až na ten Rum, ale šel by do pečiva nebo do čaje. Určitě by se tu nezkazil :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se tyto boxy moc líbí. Jediné, co mě odrazuje je to pití. Nic takového vůbec nepiji, ale asi většině to bude chutnat. Jinak box je moc povedený. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se tyto boxy teda vůbec nelíbí. Na jídlo jsem gurmán, ale věci co bývají v tomto boxu jsou s odpuštěním fakt srajdy plné konzervantů, Éček, a co hůř - vlasů, červů a podobných atrakcí, akorát že člověk co do toho nevidí tak to neví bohužel... Já bych se takto vůbec stravovat nemohla, to jsou prostě věci, jejichž výrobní hodnota je nula, výživově jsou na tom dost bledě a po zdravotní stránce taky katastrofa. Neber si to, Kyrkys, zle, ty nemůžeš za to, co do toho dávají a že si to kupuješ ti taky nikdo vyčítat nemůže, ono kdyby ti výrobci na to přímo napsali: "Výrobek obsahuje katastrofálně nezdravý palmový olej, kvůli kterému se vraždí orangutani." nebo "Výrobek obsahuje červy" nebo "Výrobek obsahuje vlasy.", tak by si to samozřejmě nikdo nekoupil, ale když to tam nenapíšou a laik tyto věcí neví, tak to se nedá moc nic dělat.

    OdpovědětVymazat
  4. Hmmm, takový balíček by se mi taky líbil :-) :-D

    OdpovědětVymazat