úterý 6. října 2015

Skin 79 - Aloe Aqua Cleansing Foam, Cleanser BB


Vítám Vás u dnešní recenze.

Kdo mě sleduje déle určitě zaznamenal, že kosmetika Skin79 je moje oblíbená. Jedná se o  korejskou kosmetiku. Miluji jejich BB krémy, které nemají českou konkurenci, kdykoliv jsem si koupila BB krém z drogérie, tak není srovnatelný se Skin79. Kdo chce vyzkoušet opravdu kvalitní BB, tak doporučuji od Skin79 - na jejich BB krémy, masky atd. jsem psala recenzi ZDE.  Jinak jejich e-shop najdete ZDE. Můžete je také sledovat na FB. 

Jako každá žena i já chci mít skvěle odlíčenou pleť, proto tu mám dnes recenzi na "čističe" pleti. Byla jsem moc překvapená! Jdeme na to! 


Aloe Aqua Cleansing Foam 




Můj názor?
Balení produktu je plastové, což oceňuji - několikrát jsem měla čistící gel ve skle a věřte, že není příjemné, když se rozbije například ve vaně. Jeho obsah je 200ml. Čistící gel voní svěže až mi přijde vůně taková mýdlová. Uvidíte na poslední fotce, že konzistence je jako krém a barva je perleťová. Je určený pro všechny typy pleti, ale já bych ho nedoporučila na velmi suchou pokožku, díky tomu, že odlíčí opravdu účinně a tak by mohl suchou pleť ještě více vysušit. Skvěle a velmi rychle odlíčí pleť i všechen make-up - na oči bych ho nedoporučovala, jelikož jsem to zkoušela a slzela jsem jako blázen. Po odlíčení jsem zkoušela ještě vyčistit pleť tamponkem a tonikem a opravdu tamponek zůstal čistí! Po odlíčení mám trošku pocit jako bych si pleť odličovala mýdlem, ale pleť není vůbec vysušená jen mám takový pocit. Doporučuji vyzkoušet. K sehnání ZDE. 


Cleanser BB 


Můj názor? 
Nebojte se, měla jsem hodně vzorečků na vyzkoušení čistícího gelu, ale vyfotila jsem jen dva. Balení gelu je v plastu a jeho obsah je 100ml. Čistící gel voní opravdu svěže a velmi příjemně. Jak uvidíte na poslední fotce konzistence je tekutější než u předchozího gelu. Je určený pro všechny typy pleti, což můžu potvrdit! Vůbec nevysušuje naopak šetrně odlíčí a to jsem si s ním odličovala i oči a rty a pohodička. Parádně odlíčí i voděodolný make-up. Po odlíčení mám opravdu pocit čisté pleti a přijde mi, že trošku rozjasňuje. Myslím si, že nezůstanu jen u vzorečků, ale pořídím si celé balení. Doporučuji! K sehnání ZDE. 

Konzistence 

Máte zkušenosti s kosmetikou Skin79? Já značku miluji!
Budu se těšit na Vaše komentáře. 

♥♥ Kyrkys ♥♥

5 komentářů:

  1. Tuto značku vidím poprvé. Jdu omrknout jejich BB krémy, tak díky za tip. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Genevra: Nemáš zač jsou fakt super a mám vždycky divný pocit, když mi docházejí :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám zkušenost akorát s BB krémy a ty mi přišly teda strašné na pleti. A když jsem si pak přečetla složení, nebylo se moc čemu divit. Ale někomu sedět určitě můžou, já prostě tak celkově nemám ráda make-upy a těžší BB. Vadí mi ten pocit, že mám něco na pleti :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, tak to doporučuji tónovací krém od Dermacolu :-)

      Vymazat
  4. Já mám zkušenost akorát s BB krémy a ty mi přišly teda strašné na pleti. A když jsem si pak přečetla složení, nebylo se moc čemu divit. Ale někomu sedět určitě můžou, já prostě tak celkově nemám ráda make-upy a těžší BB. Vadí mi ten pocit, že mám něco na pleti :).

    OdpovědětVymazat