pondělí 26. října 2015

Pozvánka na soutěž, která se odehrává na mém Facebooku


Krásný den přeji.

Asi každý si všiml nového vzhledu zde na blogu. Nebyla bych to já, kdybych neměla tendence něco měnit. A tak tomu nebylo i jinak v případě blogu. Chtěla jsem něco jednoduchého a přehledného. Snad se Vám bude vzhled líbit. Klidně mi napište Váš názor do komentářů.

Chtěla bych odměnit moje sledovatele za podporu, kterou od Vás mám. Moc děkuji za vše ♥
A proto jsem zveřejnila na FB stránkách soutěž o BB krém od značky Manufaktura. Budu moc ráda, když se soutěže zúčastníte a třeba se na Vás usměje štěstí! ZDE najdete moje FB stránky, kde soutěž naleznete jako první příspěvek na stránce (nejde mi sem dát odkaz přímo na soutěž). Soutěží se jen na FB stránkách.

I já BB krém vlastním a jsem s ním moc spokojená, moje poslední recenze na blogu se týkala právě tohoto BB, takže klidně mrkněte.



Přeji hodně štěstí.

Žádné komentáře:

Okomentovat