sobota 3. října 2015

Brandnooz box - Září 2015


Ahoj všem.

Dnes se společně podíváme, co obsahoval zářijový Brandnooz box. Oceňuji box s jídlem a to především, že jako první můžete ochutnat novinky na trhu. Kdo by měl o Brandnooz box zájem, mrkněte na jejich stránky ZDE.  I mě několikrát zklamal a někdy naopak překvapí. Jdeme na to


Brandnooz box


Když jsem box otevřela, klasicky jsem našla letáčky s popisem produktů. Na fotce můžete vidět moje růžové tepláky :-D Tak schválně, kdo si toho všiml?


Lipton Flirty Lady Lipton

Vzhledem k tomu, že se blíží zima jsem ráda, že jsem našla v boxu černý čaj, který na mě působil obalem, že se jedná o kvetoucí čaj :-) Lipton přichází s novou řadou černých a zelených čajů v pyramidových sáčcích. Já jsem tedy nezaznamenala květinový nádech, ale musím uznat, že chuť je moc dobrá - takový klasický černý čaj. 


Novinka Mentos POPINS

Kdo by neznal žvýkací bonbóny Mentos. Tuhle novinku můžete sehnat v obchodech už od léta a já ji neviděla, jinak bych si ji koupila hlavně díky obalu. Chutnají opravdu ovocně a jsou dost sladká, hned se po nich zaprášilo. Klidně bych si je koupila znovu. Ještě bych něco vytkla a to, že bych tam potřebovala mít jen červené bonbóny. Brala bych  klidně kyselou verzi.

Bear Beer Světlý ležák

Vzhledem k tomu, že pivo nemusím, tak mám ještě předešlé pivo z boxu doma - myslím, že bylo v černém obalu. Nechám ho raději znalcům piva.


Racio Free style kopr a smetana


Řada Racio se rozrostla a na trh přišla nová chuť kopr a smetana. Jedná se o tenké rýžové kolečka obalené v příjemně nakyslé a voňavé směsi. Moc mi chutná a koupím znovu.  K dostání v prodejnách řetězců Globus, Rossmann a dobrých nezávislých obchodech.

Santa Maria Taco seasoning


Jedná se o kořenící přípravky vysoké kvality od švédské společnosti Santa Maria. Ještě jsem nezkoušela, ale už teď se na koření těším! 


Korunní extra


V boxu jsem měla příchuť broskve a citronu. Chuťově mi vůbec nesedl citron, takže ho vypil přítel. Moc mi chutnala příchuť broskve, nebyla to taková ta chemická chuť naopak mi moc chutnala. Doporučuji za mě ochutnat broskev. 

SPAK Tatarská omáčka


Doma nám docházela tatarská omáčka a tak jsem měla radost po otevření boxu. Jako plus dávám praktickému balení. Používám k masu, hranolkům, do pomazánek. Vyzkoušejte. 


Alpro sójový nápoj pro děti 1L


Čeho jsem se obávala bylo sójové mléko. Jednou jsem si ho koupila a tedy není to nic pro mě. Byla jsem překvapená, že v tomhle mléku nebyla tolik cítit sója. Dokonce ho piji a chutná mi. Tohle bych si koupila znovu i když je určené pro děti. Někdy se člověk musí vrátit do dětských let. 

Co Vy a Brandnooz box? Líbil se Vám zářijový box? 

 ♥ Vaše Kyrkys ♥

8 komentářů:

  1. Tento boxík se mi líbí! Ty Racio musím ochutnat, nejraději mám rajčatové :)

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat
  2. Nela Procházková: To jsem ráda, taky jsem spokojená :-) Racio mám moc ráda :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Za mě je tenhle box slabší.. Byla bych ráda teda za alpro a čaj. Jinak si nedovedu představit rejžový chlebíčky s příchutí koprovky, i když ji mám ráda:D Taky bych nebyla nadšená z tý citronový vody, úplně je nenávidím..

    OdpovědětVymazat
  4. Ivy Gomez: Ta citronová voda mi nesedla chutí, já osobně citron nemusím :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Opět super box. Vše bych využila, no ten kýbl tatarky asi ne :D :D

    OdpovědětVymazat
  6. Box je super. Nejvíce mě zaujalo sójové mléko. Ještě jsem ho nikdy nepila a nemám vůbec tušení jaké je. S Brandnooz boxem aspoň ochutnáš věci, které by sis asi ani normálně nekoupila.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  7. Generva: Vyzkoušej sójové mléko je dobré opravdu :-)

    OdpovědětVymazat