čtvrtek 3. září 2015

Brandnooz box - Srpen 2015


Ahojky všem!

Dnes se s Vámi podělím, co jsem našla v Brandnooz boxu za srpen 2015. Jak už dobře víte, láska prochází žaludkem a i proto jsem si boxík oblíbila, jelikož miluji jídlo. Pokud nevíte, kde box objednat mrkněte SEM. Vždy jsem natěšená, co bude obsahovat. 




Box má vždy zelenou barvu, možná bych ji změnila na jinou, ale to je můj problém, nesnáším totiž zelenou barvu. V boxu se nachází papír, kde je shrnuto, co box obsahuje. 

Vest mini rybky


Hned, co jsem box otevřela jsem zahlédla tyhle rybky, které ještě ten večer jsem snědla u televize. Jsou sypané mákem a sezamem a navíc jsou křupavé. Chutnají dobře a klidně bych si je koupila znovu. 

Pure Pineapple Bear beer

Pure Pineapple je ananasová nefiltrovaná šťáva z ananasu. Tenhle výrobek mě zaujal nejvíc, jelikož chutná jako ananas! Těším se až ho někde uvidím v obchodě a beru ho hned do koše, lepší džus jsem nepila. 

Další výrobek je pivo, které jsem nezkoušela a ani nebudu, jelikož pivo moc nepiji a ani mě to neláká. 

Vitana omáčky Grunt

Upřímně? Jestli tohle někdo používá v kuchyni, tak bych mu přerazila ruce! Já vím, že jsem přísná, ale já nikdy nevařila z takových věcí a ani mi to nechybí a hlavně nechutná!! Nikomu to nezakazuji, jen píšu můj názor, že tenhle výrobek bych klidně do boxu nedávala. Nebudu ani zkoušet!

Megafyt ovocný čaj

Tenhle čaj mě neoslovil, raději si uvařím teplý. Nepíšu, že chutná špatně ba naopak je moc dobrý, ale teplý čaj je teplý čaj :-D

Puding

Další výrobek, který se do boxu nehodí podle mě. Nezkoušela jsem a moc pudinky nejím.

Pedro jak já říkám pamlsky 

Konečně něco, co mi chutná jsou různé pendreky, které mi připomínají moje dětství - ve čtvrté třídě jsem si je kupovala vždycky po plavání jako odměnu a vždy si na ten dětský moment vzpomenu, když si je kupuji, alespoň jedna hezká vzpomínka z mého dětství. 

Pedro pendreky jsem zkusila kolové, které mi moc chutná i když mi přijdou moc sladké oproti příchuti tutti - frutti. Oboje doporučuji ochutnat.

Další jsou nadýchané bonbony s ovocnými příchutěmi, které mi moc nechutnají, takže mi je snědl přítel, kterého jsem s nimi cpala :-D

Nestlé Fitness

Né, že bych toužila po dokonalé postavě, ale ráda snídám cereálie a tyhle mi moc chutnají. Díky vylepšené receptuře zredukovaly cukr na 11,8 gramů na 100 gramů cereálií a opravdu chutnají lépe. 

Možná bych se zamyslela nad tím, jaký výrobek do boxu bych zařadila a některé bych vynechala, ale to je jen můj názor. Někdy mi přijde, že se opakují, což je velká škoda. 

Co Vy objednáváte si box?

Krásný den přeje Kyrkys ♥♥♥


1 komentář:

  1. Já si box neobjednávám. Já sice jídlo miluju, ale mám ráda hlavně jídlo kvalitní a tak se i často dívám na složení a tak a přijde mi, že tady v tomto boxu jsou vždycky takové ty "srajdy" s prominutím, nacpané kde čím, a vesměs jsou to věci, co se špatně prodávají a tak to hodí do tohoto boxu. Jako třeba že místo kvalitní paštiky bez eček a různých aditiv tam strčí ve stejné ceně, ne-li dražší šunt nacpaný ečky a srajdama. Já bych teda jen těžko pozřela něco z tohoto boxu, protože mám na spoustu aditiv alergii. Spíš hodně přemýšlím nad takovými těmi farmářskými bedýnky, kdy si tam člověk může objednat zeleninu, ovoce, ale i třeba mléčné a masné výrobky a tak, takže bychom si to s přítelem mohli dobře nakombinovat. Už se na tu bedýnku chystám déle, tak se asi brzo odhodlám :).

    OdpovědětVymazat