úterý 10. února 2015

Pleťová maska - Apple Mint Fresh SKIN79 (70ml)


Ahoj krásky. 

Dnes si dáme recenzi na moji oblíbenou masku od Skin79. Dnes jsem chtěla natáčet video, ale nějak mi blbnou baterie, takže nebude. Opravdu poslední dobou mě baterie jen zlobí. Nakonec jsem se rozhodla napsat aspoň recenzi. Zpět k masce, masku jsem skoro vypotřebovala, takže zase budu hledat náhradu, tak bych byla moc ráda za Vaše tipy. 

Jinak masku seženete ZDE. Stojí 325,- Kč. 

Co slibuje? 
  • Pleťová maska
  • Zklidňující a čištící maska
  • Zklidňuje, zjemňuje a zvláčňuje podrážděnou pleť
  • Absorbuje přebytečnou mastnotu a nečistoty, zmatňuje
  • Dodává flexibilitu
  • Osvěžuje
  • Exfoliazace a peeling
  • Chladící efekt
VHODNÝ PRO TYPY PLETI

Smíšená pleť
Mastná pleť
Citlivá pleť
Problamtická pleť

HLAVNÍ FUNKCE
Výživa pleti
Stažení rozšířených pórů
Čištění pleti
Exfoliazace
Hydratace 2/5
Obnova pleti 3/5
Lifting 5/5
Chladící efekt 4/5
Projasnění 4/5

Obsahuje extrakt: Máta, jablková máta, bílý jíl z Amazonu, meruňky, mandlový olej, vilín. 
 
Maska







Začnu obalem, maska se nachází ve skleněném obale, který se mi moc líbí. K masce byla i "špachtle" na nabírání masky a tudíž si nezanesete bakterie do masky. Poprvé mě na masce zaujala mátová parfemace a zelená barva. Parfemace působí velmi příjemně při relaxaci s maskou. Zelená maska má v sobě zrníčka, která při nanášení působí jako peeling. Masku jsem si velmi oblíbila a tak jsem ji používala 2 týdně vždy po vyčištění pleti, nechala působit 15 minut a opláchla vlažnou vodou. Masku bych určitě nedoporučila na velmi citlivou pleť, bála bych se zrníček, které maska obsahuje, aby pleť nepodráždila. Co se týká účinku, skvěle pleť vyčistí a zbaví přebytečné mastnoty a nečistot, pleť mi přijde taková osvěžená, rozjasněná. Navíc maska působí i chladivě, takže v letních dne to bude příjemný pocit. Po masce se mi zdáli póry o něco stažené.

Určitě masku doporučuji vyzkoušet.

3 komentáře:

  1. Maska má teda moc pěkné balení, to mě na první pohled zaujalo :) Je super, že zbaví přebytečné mastnoty a nečistot :) Já mám oblíbenou avokádovou masku od Freemana :)

    ♥ Monča ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Někdy možná vyzkouším :)
    makeup-challenges.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Monica S: Avokádovou jsem měla a byla skvělá :-)

    Izabela Firla: Doporučuji vyzkoušet :-))

    OdpovědětVymazat