úterý 17. února 2015

►►► Nákupy za leden 2015 ◄◄◄


Krásný den zlatíčka!

Přišla jsem z práce, dnes je úterý a hned jsem se vrhla na psaní článku. Mám nějaký psací den.

Podělím s Vámi o moje nákupy za leden 2015. V lednu jsem toho moc nenakupovala i když vždycky se to zvrtne, všude samé akce - výprodeje - slevy, no znáte to. Dokonce jsem objednávala i ze zahraničí přes moji kamarádku a jsem ráda, že jsem konečně narazila na stránku, kde mají levnou bižuterii. Je fakt, že výrazné náhrdelníky moc nenosím, ale třeba, když jich budu mít doma víc, tak mě to donutí :-D. A nakonec jsem koupila i nějakou tu kosmetiku, to bych přeci nebyla já. Jdeme na to!


Objednávka z aliexpress.com





Jak jsem psala výše, našla jsem zahraniční stránku přes kamarádku aliexpress.com. Kde jsem našla levné oblečení, bižuterii, boty a cokoliv jiného, opravdu tam toho mají požehnaně. Takže v mé objednávce nesměla chybět bižuterie. Všechno se mi moc líbí a snad všechny unosím a dokonce jsem se rozhodla náušnice s Eiffelovkou věnovat do další soutěže. Líbí se Vám bižuterie? 


Jako další tu mám tuhle černou mikinu, která se zdála ze začátku skvělá, ale nakonec tak super není. Bohužel je z umělého materiálu a tak se na ní tvoří kuličky z čeho jsem zklamaná. Bohužel jsem zklamaná. 


Na stránce se mi moc líbilo tohle černé psaníčko, které má na sobě glitry. Budu ho nosit k lodičkám nebo na ples je to taková věc, která se neztratí. S psaníčkem jsem moc spokojená. Psaníčko stálo tak do 60,- Kč. Navíc má krásný vnitřek - no řekněte sami. Hodně jsem se bála zipu, ale nakonec super!


Jako černá mikina výše je i tahle z umělého vlákna a tak počítám, že se na ní také vytvoří kuličky a bude nekvalitní. Moc se mi líbila barva i nápis, ale nakonec stejně dorazila v menší velikosti. Možná by byla 10 leté holčičce, ale mě ne :-D


Z čeho mám opravdu radost je tenhle šedý svetr ze 100% bavlny na knoflíky. Materiál mě opravdu překvapil. Skvělá věc přes tričko, když nechcete nosit teplou mikinu či svetr. Jsem spokojená.


Jako poslední věc ze stránky jsem chtěla jednoduché šaty a tak jsem neváhala a objednala. Nakonec mi přišlo delší tílko - ach jo! :-D No takže delší tílko. 

Rossmann

V drogerii Rossmann jsem si koupila tenhle mycí gel od Synergen. Zaujala mě díky recenzím na internetu a tak jsem v regálech hledala hydratační krém má takové růžové balení, ale krém nikde, nakonec jsem si pořídila tenhle mycí gel, který mám skoro vypotřebovaný, takže čekejte recenzi. Zatím jsem spokojená. 

DM



Jako první jsem si koupila kosmetiku Balea. Poputoval do košíčku peeling s mandarinkou a pomerančem, který skvěle a šetrně odstraní odumřelé buňky a pleť je po něm hebká jako dětská prdelka. Následně sprcháč, který voní božsky a nakonec pěna na holení, která voní po kokosu. 

A jako poslední dvě věci byl set na obočí od Essence, který mám už podruhé. Nesměl chybět ani olejíček na nehty, který používám na celé lůžko nehtu a pořádně vmasíruji a přijde mi, že kůže jde dobře odstranit a není tak vysušená. 

Lidl



V lidlu jsem si koupila domácí set, na kterém není nic zvláštního a miluji, že je z příjemného materiálu a opravdu je v něm teplíčko. Ach domácí válení já můžu :-D Nejraději bych se vepřila celej den :-D :-D

Nakonec jsem do košičku hodila i kosmetiku, na kterou chystám recenzi, takže se nechte překvapit recenzí. 

Nekosmetická věc

Jako poslední mi přítel koupil mikrofon, ale musím to nějak pošéfovat, jelikož mi nějak nejde, takže přítel bude mít, co dělat hehe :-D

Snad se Vám článek o nákupech líbil, dejte mi vědět, co jste si pořídili Vy.

Mějte krásný den, Vaše Kyrkys ♥♥♥

5 komentářů:

  1. Mikina Paris je uzasna, to same nausnice s Eiffelovkou. Motivum Francie vetsinou neodolam :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  2. Ty velké odličovací tamponky chci taky vyzkoušet :)


    Monča ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Najviac sa mi páči tá taštička je parááádna :)

    OdpovědětVymazat
  4. Charmedka: Děkuji :-)

    Monica S: Vyzkoušej, doporučuji :-)

    Tereza: Přesně :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Věci z Aliexpressu většinou pěkně vypadají, ale s jejich kvalitou a funkčností už je to horší (ale třeba kryty na mobil se tam dají koupit stejně kvalitní, ale za mnohem nižší cenu než v ČR :) S holicími pěnami z DM mám zatím taky jen samé dobré zkušenosti, i když v poslední době se do budoucna chystám spíš sem.

    OdpovědětVymazat