sobota 28. února 2015

Lirene micelární voda - inovovaný obal i složení


Ahojky všem.

Dnes Vám představím inovovanou micelární vodu a to nejen balení, ale i složení. S kosmetikou Lirene mám jen dobré zkušenosti, ale je mi jasné, že se najdou i výrobky, které mi nebudou vyhovovat. Vyzkoušela jsem i předchozí verzi micelární vody a tak bych Vám ráda napsala, jak to vidím apod. 

Od Lirene jsem vyzkoušela hydratační tonikum 2v1 + regenerační krém s Aloe Vera a bambuckým máslem, kdo chce vidět recenzi, tak mrkněte SEM. A jako další jsem vyzkoušela i hydratační tonikum bez alkoholu ZDE. 

V čem se ukrývá tajemství micelárních vod?
Micelární voda je v podstatě voda s obsahem hypoalergenních čistících látek a takzvaných micel, které mají vlastnost vázat na sebe nečistoty, takže by micelární voda měla odlíčit i voděodolný make-up, bohužel není to tak u každé micelární vody, kterou jsem zkoušela. Jak je to tedy i micelární vody od Lirene?

Micelární voda




Předchozí verze micelární vody

Jaké jsou tedy rozdíly?
Jako vždy začnu obalem, líbí se mi, že se značka snaží o nový vzhled svých výrobků. Předchozí verze neměla český obal a nový obal ho má, takže to oceňuji. 

Navíc jsem koukala i na složení, nová verze obsahuje více extraktů.
Nové složení obsahuje:

Medový exktrakt - Medem se potírala i královna Kleopatra. Dříve neměli tušení, co se skrývá za skvělými účinky medu, dnes už víme, že med obsahuje vitamíny, antioxidanty. Med vyživuje a vyhlazuje pleť. Pomáhá hojit různé neduhy jako jsou odřeniny a působí na vyrážky. Já osobně ho používám do domácích pleťových a vlasových masek. Teď píšu o medu, který nekoupíte někde za pár korun v obchodě. My si kupujeme med přímo od včelaře, takže tam vidím velký rozdíl. 

Extrakt z Aceroly - zvaná také barbadoská třešeň, která se pěstuje pro své plody, které obsahují velké množství vitamínu C, podporuje tvorbu kolagenu a chrání buňky před vznikem vrásek. Jeho působením docílíte dobrého prokrvení a projasnění pleti, protože právě vitamín C napomáhá přirozenému odlupování odumřelých buněk. Máte-li problémy s pigmentací, dosáhnete jejího zmírnění. Hledejte ho v produktech s extrakty z brusinek, jahod, citrusů, rakytníku nebo šípku.

Co se týká odlíčení, tak skvěle odlíčí pleť, bohužel 100% neodlíčí oční make-up, což mě mrzí. Na druhou stranu na oční make-up používám dvoufázový odličovač. Určitě micelární vodu doporučuji na všechny typy pleti. Pleť je po odlíčení zklidněná, rozjasněná, navíc nemám pleť ani vysušenou, což se mi po některých micelárních vodách děje. 

Doporučuji vyzkoušet.

♥♥♥ Mějte se krásně. Vaše Kyrkys ♥♥♥

4 komentáře:

  1. Vypadá velmi dobře. A nový obal mají hezčí. :-)
    http://www.vmemzivote.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Genevra: Jsem s ní moc spokojená :-) Příště bez toho odkazu, děkuji :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Mám ještě tu ve starém obalu a pomalu mi dochází, musím zajít pro zásoby :D To jsem zvědavá, jak mi nové složení sedne, snad to bude fajn :) Měla jsem už tak 3 balení, jinou micelárku jsem nezkoušela, ale ani nemám potřebu, vyhovuje mi :) Je fajn a není nijak předražená.

    OdpovědětVymazat
  4. Monika: Přesně tak, taky ji mám ráda ♥

    OdpovědětVymazat