pondělí 26. ledna 2015

Playboy Ultimate eyes sultry smokey set


Ahójte.

Dnes jsem si pro Vás připravila další recenzi na paletku od značky Playboy. Divíte se, že Playboy má paletky očních stínů? Taky jsem to nevěděla, kdyby nenarazila na eshop Zuzanky ZDE.  Na eshopu nejdete i jiné značky, dokonce i bižuterii. Upozorňuji je to návykové :D. Pojďme na recenzi. 

Její popis: 
Paletka od značky Playboy, která obsahuje 6 očních stínů, zrcátko a aplikátor.
3 matné a 3 s shimmerem.

Názvy odstínů:
SATURN
OYSTER
THE DARK SIDE
GALAXY
SNOW WHITE
BLACK PEARL

Paletka stínů pro Váš dokonalý smokey look.



Líčení s paletkou

Paletka








Jak to vidím já? 
Paletka stínu se nachází v tvrdém papírovém obale. Obsahuje 6 očních stínů a stojí 159,-Kč. V paletce najdete stíny 3 matné a 3 s shimmerem. Tmavé stíny jsou skvěle pigmentované, bohužel světlé už tolik nejsou, takže doporučuji použít bázi. Stíny mi nepráší, opravdu, aby Vám stín nepřášil je dobré si pořídit kvalitní štětecMůžete s ní tvořit tmavé líčení. Přijde mi, že vůbec neubývají. Pro dlouhotrvající efekt doporučuji používat bázi pod oční stíny. Pokud použiji bázi pod oční stíny, tak mi stíny vydrží celý den. Já jsem s paletkou moc spokojená. 

Zaujala Vás paletka očních stínů? Jaké máte oblíbené stíny? 

Krásný den přeji ♥♥

11 komentářů:

  1. No to sa teda divím že Playboy ma aj paletky, to by som nečakala ani najmenej :D Pigmentacia je super..:) viem si s nou predstavit dymove ličenie :))

    OdpovědětVymazat
  2. Na to se musím podívat :) pěkná paletka i líčení
    makeup-challenges.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Kočky moje, mrkněte na ni je skvělá ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Zaujala mě sakra moc, chci ji :) Takže další věc, kterou si po výplatě hodlám koupit. Mně se ty barvy líběj moc :)
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
  5. Achjo, tak tahle paletka mě zaujala hodně.... :-) Já od Playboy měla akorát parfém, u kterého byl špatně fungující rozprašovač :-P
    Na té fotce jsi fakt kočka :-) Kdybych byla chlap nebo lesba, tak se do tebe asi zamiluju :-D :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Hm...když koukám na líčení, tak to vypadá úžasně. A nikdy (I´m sorry) jsem si nevšimla, že máš až tak dlouhý hustý vlasy. Jsem teď nasraná, ale možná Ti časem odpustím :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Radka K. Je skvělá :-)

    Martina Burdová: :-D :-D Holka ty mi dáváš :D

    Lucie van Koten: Co žééé? NIkdy?? :D :D Taky máš DOCELA husté vlasy :D :D ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a to jsem pak ještě zjistila, že tam mají dvě paletky Playboy a ta druhá nevypadá taky vůbec zle :)))))))

      Vymazat