čtvrtek 11. prosince 2014

♥ ♥ REXONA MAXIMUM PROTECTION ♥ ♥


Krásný den u čtení mého blogu.

Dnes jsem si připravila recenzi na zázrak v boji proti pocení. Já trpím na velké koláče v podpaží a nedělá mi to vůbec dobře! Takový ten trapný pocit, když máte koláče a chcete si udělat culík :D To raději zůstanu s rozpuštěnými vlasy. Na druhou stranu pocení je přirozená věc a tělo se zbavuje látek. 

Popis

JAK POUŽÍVAT

Rexona Maximum Protection s technologií TRIsolidTM se přizpůsobuje tělu a vytváří ochrannou vrstvu na pokožce podpaží. Pro maximální účinek použij produkt před spaním. Zatímco odpočíváš, technologie TRIsolidTM se přizpůsobuje tělu a funguje celý další den, dokonce i po sprchování. Rexonu Maximum Protection můžeš znovu použít ráno.

PROČ APLIKOVAT V NOCI?

Tělesná teplota není po celý den stejná a prochází cyklem podle takzvaného cirkadiánního rytmu. Díky tomuto cyklu je tvoje pokožka lépe připravená vstřebávat účinné látky právě v noci během spánku, což novému složení antiperspirantu dovoluje vybudovat silnou ochranu proti pocení a zápachu, která vydrží celý další den.

MŮŽE MAXIMUM PROTECTION POMOCI OMEZIT NADMĚRNÉ POCENÍ?

Maximum Protection je klinicky ověřený prostředek k tomu, aby tě ochránil ve chvílích, kdy se nadměrně potíš, ať je způsobí cokoliv. Kontroluje míru pocení a dává ti více sebedůvěry, protože nemusíš nic skrývat. Zvedni ruce bez obav, protáhni se při zívání, užij si dokonalou svobodu svého podpaží.



Můj názor?
Neustále jsem hledala náhradu za Driclor. Nakonec jsem zakotvila u Rexony, které je moje oblíbená značka, co se týká deo kosmetiky. 

Začnu balením, které je plastové a horní aplikátor vlastní dírky, kudy antiperspirant leze. 
Konzistence je krémová a bílé barvy. Bohužel tyhle bílé antiperspiranty dělají fleky na oblečení, pokud ho použijete velké množství - jednou ráno jsem spěchala a na černém tričku mi to udělalo bílé pruhy a já si toho všimla až doma. Parfemace je velmi příjemná, cítím ji celý den. Používala jsem ji večer i ráno a opravdu je to můj oblíbenec. Sice nevydrží 48 hodin, vydrží skoro celý den - večer cítím, že už tolik nefunguje, ale stále nemám velké koláče v podpaží a nesmrdím potem. 

Za sebe doporučuji vyzkoušet, já jsem s ním spokojená ♥ Jaký je Váš oblíbenec? Zaujala jsem Vás? 
Mějte se krásně. Kyrkys

5 komentářů:

  1. Už dlouho mám na něj zálusk, ale stále se nemůžu rozhodnout mezi Rexonou a obdobou tohoto antiperspirantu od Dove. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já naštěstí používám klasické antiperspiranty a hodně jsem si oblíbila zrovna od Rexony myslím, že s označením Ultra Dry Linen, přičemž jsem zkoušela ve spreji a kuličkový a musím říct, že ten kuličkový byl fakt super, rychle zasychal, voněl tak jako pudrově, fakt taková čistá jemná vůně, nic vtíravého. Nedávno jsem si ovšem koupila kuličkový od Adidas, před tou Rexonou jsem používala tuhý Adidas. Ovšem teď ten kuličkový je katastrofa. Pomalu zasychá, je strašně takový mokrý. Prostě mi nesednul. No fuj, ale časem svůj efekt splní. Kdysi jsem používala od Fa a to byla katastrofa největší. To jsem mohla použít opakovaně a měla jsem kolca v podpaží, jako bych nic nepoužila :-P :-P

    OdpovědětVymazat
  3. Toto som neskúšala, Driclor poznám, ale nevyhovoval mi, pretože vždy, keď som si ho naniesla ma podpazušie hrozne štípalo napriek tomu, že som sa sprchovala pred pár hodinami, ďalším problémom bolo holenie, pretože po holení si dať Driclor to bola smrť. Plus sa mi zdalo, že keď som Driclor používať prestala tak sa to potenie snáď ešte zhoršilo. Existuje však Excipial Deo Forte, je to krém proti nadmernému poteniu, tiež sa nanáša večer a funguje spoľahlivo.

    OdpovědětVymazat
  4. byl bych moc rád kdyby sme se seznámili mám tě fakt rád možná tě i miluju tvůj petr :***

    OdpovědětVymazat
  5. Elysia: Já doporučuji Rexonu, ale Dove jsem nezkoušela :-) Jinak od Dove mám ráda tuhý okurkový :-)

    Martina Burdová: Kuličkový mám teď od Avonu a jsem s ním spokojená :-)

    Veronika Kamrlová: Já jsem s tuhým Dovem moc spokojená.

    Janka Bianka: Děkuji za tip kočko :-)

    Anonymní: Ahoj Petře, škoda, jsem zadaná :D Myslím si, že si někdo ze mě utahuje :-)

    OdpovědětVymazat