úterý 18. listopadu 2014

►►► Recenze výrobků ze stránky naturalcosmetic.cz


Ahojky všem.

Dnešní článek bude recenze na kosmetiku ze stránky ZDE.  Musím stránky pochválit za jejich ochotu, komunikace byla na jedničku, ale od té doby, co jsem recenzovala negativně bio vosk na nehty mi ani neodepsali, tak nevím, co si mám myslet. Musím pochválit i jejich přehledný e-shop, který nabízí skvělé výrobky. Na stránkách najdete všechny kontakty a pokud si nevíte rady s výběrem kosmetiky, neváhejte e-shop kontaktovat. Určitě nečekejte 100%  přírodní kosmetiku. Pojďme na to!


Co dnes budeme recenzovat?

Ovocné kyseliny pro peeling a regeneraci




Co slibuje? 
Intenzivní gely pro udržení a obnovení krásy a zdraví pokožky obličeje. 20ml.Nejvyšší úroveň kosmetického účinku. Rychlé a snadno použitelné – prostředeky bezpečné a účinné. Výsledky jsou patrné.
Bezpečné hloubkové čištění a stimulace obnovy buněk.
Komplex ovocných kyselin pro čištění a obnovení pokožky.
Kvůli odlupování odumřelých kožních vrstev se odkrývají zdravější a čerstvější buňky, pleť se vyčišťuje a více se zvlhčuje:
  • zlepšuje se textura pokožky
  • redukuje povrchní vrásky
  • tonizuje pleť
  • zlepšení barvy obličeje
  • prevence a korekce věkových kosmetických defektů pokožky
Kyselina glykolová je schopná urychlit odlupování zrohovatělých kožních buněk. Napomáhá hlubokému čištění pokožky, redukci vrásek a odstranění pigmentových skvrn. Kyselina mléčná zvyšuje úroveň hydratace pokožky, stimuluje tvorbu glykosaminoglykanů. Přispívá k procesu obnovování buněk, stimuluje syntézu kolagenu.
Komplex ovocných kyselin má antioxidační, čisticí, zvlhčující a protizánětlivé vlastnosti. Zlepšuje buněčný metabolismus.
Vyrobeno na základě licence a pod kontrolou společnosti Gemene, Francie.
Způsob použití: aplikujte několik kapek na čistou a suchou pokožku, nezaměřujte se na oblast kolem očí. Nechte působit maximálně 5 minut, opláchněte vodou. Naneste na pleť hydratační krém nebo olej. Nepoužívejte peeling dříve, než 1-2 dny před soláriem nebo opalováním. Před použitím se ujistěte, že složení nezpůsobí alergickou reakci. K tomu, nejprve, vyzkoušejte prostředek na malé části pokožky.
Před použitím, je třeba lahvičku rázně protřepat.
Složení: Citrus aurantium distillate (hydroxid Neroli), Lactic Acid (kyselina mléčná), Glycolic Acid (kyselina glykolová), Sodium Hyaluronate (kyselina hyaluronová), Tartaric Acid (kyselina vinná), Malic Acid (kyselina jablečná), Sharomix MCI.
Jak to vidím já?
Ovocné kyseliny jsem si vybrala, jelikož jsem si myslela, že se mi po nich zlepší stav pokožky, ale bohužel jsem zklamaná a mám smíšené pocity. Začneme tedy od samého začátku. Krabička ve kterém výrobek přišel je krásná, ještě jí mám doma. Balení je velmi praktické s pumpičkou. Konzistence je vodová a nijak nevoní. Bohužel jsem po ní nezaznamenala změny na pleti. Mrzí mě, že to musím napsat, ale přijde mi to k ničemu. Neříkám, že Vám vyhovovat nebude, ale já opravdu za sebe nedoporučuji. Jako bych si na pleť dávala vodu. Po aplikaci jsem cítila pnutí to je všechno. Škoda, čekala jsem víc. 

Červená hlína kosmetická

















Co slibuje?
Červená hlína, má svoji barvu kvůli obsahu oxidů železa a mědi, je skvělá pro citlivou pokožku s příznaky stárnutí, a také pro pokožku s blízko umístěnými cévami, náchylnou k začervenání a podrážděním. Červená hlína zlepšuje krevní oběh a usnadňuje přístup kyslíku do hlubokých vrstev pokožky, zároveň odstraňuje alergické reakce. Často se používá při nedostatku železa v organismu.
Příprava: zalíjte hlínu čistou vodou až bude mít konzistenci, jako hustý krém. Hmota by měla být sourodá. Při přípravě nepoužívejte kovové nádobí.
Způsoby použití:
Maska na obličej - hydratuje, tonizuje, obnovuje pokožku, zmírňuje podráždění a zlepšuje barvu pleti.
Nastrouhejte okurku na malém struhadle, pak ji smíchejte s dvěma polévkovými lžícemi hlíny a přidejte trochu mléka. Naneste masku na pokožku a aplikujte po dobu 10 až 15 minut, opláchněte studenou vodou a naneste krém.

Koupel - zmírňuje podráždění, zlepšuje krevní oběh, doplňuje nedostatek železa. Vyživuje a tonizuje pokožku.
Rozpustit ve vaně 100 až 200 gramů hlíny. Užijte si koupel po dobu 15 až 20 minut, potom se osprchujte ( bez mýdla a jiných kosmetických přípravků ) neutírejte se a hned se zabalte do froté ručníku. Naneste na pokožku kosmetické tělové mléko.  

Maska na tělo - zlepšuje krevní oběh, zrychluje metabolismus, tonizuje pokožku.
Připravenou hlínu naneste na celé tělo na 20 až 30 minut, potom se osprchujte ( bez mýdla a sprchového gelu ). Naneste na pokožku tělový krém.
Složení: montmorillonit
Balení: 100 gr.
Jak to vidím já?
Tohle je jiná káva než ovocné kyseliny. S tímhle výrobkem jsem naprosto spokojená. Dělala jsem si s ní masku na pleť i tělo a koupel taky po smytí z pleti a těla, jelikož po smytím máte červenou vodu a barva je všude po vaně. Nejvíce jsem ji používala jako masku na pleť. Po masce jsem měla pleť vyčištěnou, projasněnou, hydratovanou - mě nevysušovala. Celkově si myslím, že se mi po ní vždycky pleť zlepšila je takové hezčí. Mám pleť často červenou a podrážděnou a tahle hlína mi pomáhá mírnit podráždění. Určitě doporučuji vyzkoušet. Balení vydrží opravdu dlouho a stojí jen 120,- Kč.

Kosmetickou hlínu doporučuji vyzkoušet, mají více druhů, takže si vybere každý. Máte zkušenosti s kosmetikou nebo e-shopem? Zaujala jsem Vás něčím?


Mějte krásný den. Vaše Kyrkys

2 komentáře:

  1. Mazec! Tyjo ty používáš přesně kosmetiku, kterou já nepoužívám, jakože se tak mega zaměřuješ na tu péči, víš, obdivuji fakt, vůbec se v těchto produktech nevyznám, takže zajímavé počtení..
    Já myslím, že eshopu jistě vůbec negativní recenze nevadila, eshopům jde o zpětný odkaz, ne o obsah, i když ten je také fajn, když je pozitivní:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta hlína vypadá zajímavě, možná si ji objednám :)

    OdpovědětVymazat