neděle 10. srpna 2014

Nivea - Micelární voda a regenerační noční krém na normální až smíšenou pleť


Ahojky všem,
 
je tu další recenze a tentokrát se zaměříme na kosmetiku Nivea, kterou zakoupíte snad všude. Celkově jsem se značkou Nivea spokojená, ale bohužel jsem se teď do jednoho výrobku nestrefila a tak ho předám dál a půjde do světa, ale abych nepředbíhala. V tetě před několika dny byla akci, pokud si koupíte krém, tak dostanete micelární vodu a tak jsem neodolala a akci využila. Můžeme se na to vrhnout!

Micelární voda a krém

Micelární voda



 
Nemohla jsem se dočkat až micelárkou vyzkouším. Navíc mi moje oblíbenkyně od Bourjois došla, takže se mi hodila. Na první pohled se mi líbí balení. Aplikátor micelárky je super, nevyteče Vám toho hodně na tamponek. Opravdu jsem překvapená, že v drogerii najdu micelární vodu, ke které se budu moc vracet. Skvěle odlíčí oči, pleť, dekolt. Navíc nevysušuje, což po některých vodách jsem měla. Bohužel jsem nepoznala, že by redukovala začervenání, takže to asi ne. Jestli chcete zkusit tuhle novinku od Nivei, tak doporučuji vyzkoušet. Já si ji klidně koupím znovu a budu ji střídat s mojí oblíbenkyní Bourjois. 
 
Nivea krém na normální až smíšenou pleť
 



 
Začnu od začátku. Krém zakoupíte v krásné krabičce. Obal je ze skla a tak to vypadá luxusněji. Krému je 50ml. Barva krému je bílá a konzistence je hustější, krém se dobře roztírá a celkově se dobře vstřebává. V čem mě zklamal? No popravdě ve všem ☻ Konzistence mi nepřijde vhodná pro smíšenou pleť, takže je dost mastný i na noc podle mého. Pleť jsem měla ráno mastnou i celkově hezkou, ale ucpává póry a navíc po něm mi vyrašily bílé pupínky a toho si všimnul i přítel, takže proto je pro mě nepoužitelný. Věřím, že někomu vyhovuje, ale každý musí zkoušet, co mu sedí. Takže za sebe nedoporučuji na smíšenou pleť. 
 
Zaujala Vás micelární voda? Nebo už ji máte doma? Jak jste spokojené Vy s kosmetikou Nivea?
 
♥♥♥ Vaše Kyrkys ♥♥♥

9 komentářů:

  1. Mám pocit že všetky micelárky sú rovnaké,tak je jedno či mám nejakú za 20 eur alebo za 5...iba na tú Lirene som nepočula dobré ohlasy...Kúpim si buď túto alebo od Garnier,vypočítam si,ktorá ma vyjde lacnejšie :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se naštěstí micelárková mánie vyhnula. Pár jsem jich zkoušela, ale nějak mě neberou.
    http://chickflickcherry.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní: Potom, co jsem zkusila více micelárních vod, nesouhlasím.

    Kathleen: No já ji chtěla vyzkoušet, jaká bude :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě na micelárce vadí právě ten aplikátor :/ teče to prostě úplně idiotsky, nelíbí se mi to. Jinak s ní jsem ale moc spokojená, právě používám druhé balení.

    OdpovědětVymazat
  5. R. Lánská: Tady je vidět, že má každý rád něco jiného :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ještě jsem ani jedno nezkoušela, ale může být fajn :))) Určitě, když budu mít možnost vyzkoušet nebudu se tomu bránit.:)
    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
  7. S Niveou mám špatnou zkušenost, na mě byla moc mastná. :/ Akorát gel na intimní hygienu mám od Nivey, ten je fajn. Taky jsem měla šampon a kondicionér na hnědé vlasy, bohužel už ho asi nevyrábějí. :(

    OdpovědětVymazat
  8. N. Kachová: Určitě doporučuji micelární vodu, krém není dobrý :D

    White Rose: Jo krém opravdu není dobrý na smíšenou pleť :-/

    OdpovědětVymazat
  9. Micelárku som skúšala pred nejakým časom, bola príjemná, oba na mňa pôsobil takým dojmom čistoty, make-up odlíčila výborne, s očami bol občas trochu problém, no žiadna katastrofa. avšak na mojej pleit zanecháva akýsi zvláštny povlak, ale to sa mi pri prípravkoch na citlivú pleť stáva, aj Bioderma Sensibio pre citlivú pleť zanecháva na mojej pleti taký akoby mastný pocit, takže asi je to typom pleti.
    Bianka

    OdpovědětVymazat