pátek 29. srpna 2014

Balea tělová emulze s mandlovým olejem

 
Ahoj všem,

v dnešním článku chci rozebrat moji oblíbenou emulzi od značky Balea. Koupila jsem si již druhé balení a jsem s ním spokojená. U nás v DM jsem ho ještě nedávno viděla, doufám, že se dá sehnat i u Vás. Vzhledem k ceně jsem moc překvapená, jak působil na moji pokožku. Asi každý zná kosmetiku Balea, která se dá sehnat jen v DM drogerii a za málo peněz. Myslím, že se dá srovnat i s dražší kosmetikou. Jdeme na recenzi!

Emulze
 


 
Jak to vidím já?
Jak jsem psala výše, mám již druhé balení, takže s tělovou emulzí mám skvělé zkušenosti.
 
Obsahuje mandlový olej  ( strom nebo keř pocházející z Kavkazu. Ze sladkých mandlí se získává lisováním velice jemný olej, bohatý na celou řadu biologicky aktivních látek. Mandlový olej se staletí řadí mezi nejluxusnější kosmetické oleje. Bohatý je zejména vitamíny, minerály a nenasycené mastné kyseliny. Je vhodný pro každý typ pleti. Používaný je zejména na stárnoucí a suchou kůži se sklony k olupování, svědění a praskání. Nevyvolává alergické reakce a zklidňuje pokožku. Vhodný k ošetření popálenin, ekzémů, lupénky, akné a hrubé kůže. Pokožce dodává přirozenou hebkost a vláčnost).
 
 
 
Dále obsahuje prospěšné mléčné proteiny ( dodávají pokožce celého těla hydrataci, výživu a celkovou péči, kterou potřebuje ).
 
Jako předposlední látku obsahuje vitamín E ( prospěšný pro stresovanou pleť. Mírní ekzematickou dermatitidu. Redukuje vrásky, omlazuje pleť. Ideální pro letní měsíce jako ochrana proti účinkům UVA záření. Pro lepší efekt lze zkombinovat s vitamínem C. Neobsahuje běžné alergeny jako umělá barviva, vůně a konzervační látky. Vitamín E můžeme najít v ořechách.
 

 
Poslední prospěšná látka pro naše tělo je Allantoin ( Allanoin, hydratuje, regeneruje buňky, hojí rány, vyhlazuje pleť. Vhodný pro všechny typy pleti ).
 
Vrátíme se k účinkům emulze, které jsou překvapivé. První balení emulze jsem používala v zimě a tak jsem potřebovala pokožku vyživit, hydratovat po delší dobu. A musím uznat, že mi v tom pomáhala tahle emulze. Krásně pokožku vyživila a to nejen na chvilku, ale na delší dobu. Pokožka dostala, co potřebovala. Zanechávala pokožku vypnutou, krásné hebkou a hydratovanou, což jsem koukala jako puk. Proto jsem si koupila i druhé balení. Emulze krásně voní jako mandle, opravdu mi voní božsky! Konzistence není hutná a tak se krásně roztírá a celkem rychle vstřebá. Zanechává pokožku provoněnou. Takže za sebe doporučuji!!
 
Máte zkušenosti s tělovou emulzí? Máte rádi kosmetiku Balea? Budu ráda za každý komentář ♥
 
☺ ☺ Vaše Kyrkys ☺ ☺
 


6 komentářů:

  1. Se značkou balea jsem velmi spokojená! :-)
    beautyane.blogspot.cz
    FB:BeautyAnne

    OdpovědětVymazat
  2. Balea je super taky mám s ní dobré zkušenosti.
    http://karolka13.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Já Baleu miluju :) neříkám že mi sedí všechno, to určitě ne, zrovna teď jsem našla jeden propadák, ale jinak na ní nedám dopustit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Baleu zbožňujem najmä sprchače, dezodoranty, krém na nohy, šampóny atd :D

    OdpovědětVymazat
  5. Balea se nezdá, člověk by si řekl..co je levné to je špatné..ale tady pravý opak :)

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji za komentáře :-) Balea vzhledem k ceně je super kosmetika :-)

    OdpovědětVymazat