neděle 31. srpna 2014

Alverde šampon Ultra Sensitiv 200ml


Ahoj krásky a krasavci,

dnešní článek věnuji recenzi na můj oblíbený šampon.


Před rokem jsem si koupila šampon od značky Alverde a byla to katastrofa. Bohužel si nepamatuji, jaký šampon to byl. Myslím, že měl hnědé balení a hnědou konzistenci, takže si myslím, že byl určený pro hnědé vlasy. Šampon mi nesedl, jelikož mi vysušoval pokožku hlavy, navíc mi svěděla celá hlava.

Nedávno jsem u Kaji z PlumFoolery četla recenzi na šampon od Alverde pro citlivou pokožku hlavy. Pokud mě sledujte už déle, víte, že mám pokožku suchou a tak si vybírám šampony šetrné, které mi nevysušují pokožku hlavy. Neváhala jsem a nechala se inspirovat od Káji a šampon jsem si koupila bez váhání. Kája totiž psala, že hledala v drogérii šampon, který by se neusazoval na pokožce hlavy a že jich je v drogérii málo!

Šampon




 
Celkový názor na šampon? 
Jak jsem psala výše, šampon je určený na citlivou pokožku hlavy. Neobsahuje silikony, vonné látky, barviva, konzervační látky,  SLS,  PEGY. Šampon je tedy určený pro lidi, co nesnesou chemii nebo chtějí o své vlasy pečovat přírodnější cestou. Obsah šamponu je 200ml a stojí okolo 70,-Kč. Šampon nevoní nijak přehnaně, ale já z něj trošičku parfemace cítím, možná to bude obsaženými látkami. Mám už druhé balení a stále je skvělý. Pojďme si tedy rozebrat, jak působil v akci!
 
Musím uznat, že vlasy skvěle umyje a překvapivě dobře pění. U přírodních šamponů se setkávám, že šampony tolik nepění nebo vůbec. Já si s ním vlasy myla jen jednou, jelikož má velkou mycí schopnost a přijde mi zbytečné si je vysušovat. Na hlavě jsem ho nechala působit tak minutku a pak smyla teplou a následně studenou vodou. Čekala jsem po smytí šamponu, že budou takové hrubé. Nakonec jsem byla překvapená, že vlasy jsou hebké. Po delším používání, mám po šamponu vlasy celkově hezčí. Vlasy jsou hezčí, hebké, jemné na dotek. Po delším používání vidím rozdíl. Pokožka není tolik suchá, nemám viditelné lupy. . Pokud Vás trápí lupy, suchá pokožka a napjatá, tak ho vyzkoušejte!!!
 
Zaujal Vás šampon nebo s ním máte zkušenosti?
 
♥ ♥ Krásný den přeje Kyrkys ♥ ♥
 

9 komentářů:

  1. Já ho mám doma taky a asi u něj zůstanu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Patie N: Jsem ráda, že nejsem sama komu vyhovuje :-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Super tip! Já se snažím mýt vlasy obden, ale ten druhý už je nemám tak pěkné a kořínky mastné. Je tento šampon dobrý i na to, že nezmastí vlasy brzy? Jinak bych ho asi zkusila, ikdyž nemám citlivou pokožku, ale když by toto splňoval, tak bych byla ráda. :) Díky za odpověď.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je super, ale s maštěním mi moc nepomáhá, vlastně zádný šampón ;-)

      Vymazat
  4. Vyzerá fajn :) obal pôsobí tak čisto, sviežo :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám spíš snadno se mastící vlasy, tak nevím, jestli by pro mě tento šampon byl to pravé ořechové. Ale láká mě, o tom žádná. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. ooooo :D určite vyskúšam! :) ja mam rovnaky problem :( znesiem iba šampon od Cien ten na citlivu pokožku na lupiny. Urobi mi aj pekny objem celkom :3

    OdpovědětVymazat
  7. Pokud se někomu mastí vlasy, tak ho zkuste a uvidíte, každému sedne něco jiného :-)

    OdpovědětVymazat