neděle 13. července 2014

Dekorativní kosmetika MOJE - Lesk na rty Orchidea

 
Ahoj krásky,
 
dneska jsem si pro Vás připravila další recenzi. Chtěla jsem připravit článek na téma - fotky z týdne, ale nakonec ho psát nebudu. Některé fotky jsem měla rozmazané a tak jsem je nechtěla zveřejnit. Takže tu mám další recenzi a tentokrát zase od dekorativní kosmetiky MOJE. Jdeme na recenzi!
 
Dnes to bude recenze pro lidi, co mají rádi dekorativní kosmetiku a to především, pokud mají rádi lesky. U jsem několikrát říkala, že dekorativní kosmetika MOJE je česká značka. Zde se mrkněte na jejich webové stránky, kde naleznete různé informace. S touhle značkou jsem moc spokojená, vzhledem k ceně není, co vytknout. Tak se pojďme mrknout na jejich lesky!
 
Oficiální popis lesků?
Lesk Orchidea obsahuje hydratační látky, které zamezují vysychání a popraskání rtů. Sametově jemná textura dodá rtům intenzivní lesk, přirozený barevný nádech a opticky zvýrazní jejich objem. Snadno se aplikuje v přiměřeném množství pomocí houbičkového aplikátoru, díky kterému ke rtům i dokonale přilne. Obsah lesku je 5 ml a stojí 40,- Kč.

Lesk na rty nanášejte samostatně, nebo na rtěnku ve sladěných barvách a tónech. Při aplikaci vždy postupujte od středu rtů a nedotahujte líčení do koutků a k jejich okrajům. Menší množství lesku na správném místě udělá více efektu, než lesk na celé ploše rtů. 
 
Celkový názor?
Tak musím napsat, že jsem s lesky moc spokojená. Nemám jim, co vytknout. Voní krásně ovocně, sladce a celkem dlouho vydrží.Ale nebudu se rozepisovat, každý odstín si rozebereme podrobněji.
 
Vlastní tři lesky Orchidea 
 Odstíny na ruce

Aplikátor

                                                                                                                                                                          
Lesk v odstínu 01 na rtech


 
První lesk, který tu mám je v odstínu 01. Nezvýrazňuje suchá místa na rtech. Nevysušuje rty díky hydratačním látkám, které obsahuje. Snadno se na rty aplikuje a jen opravdu trošku lepí. Myslím, že se bude hodit na světlou i tmavou pleť. Skvěle se hodí na léto a myslím, že mi moc sedí. Můžete lesk aplikovat na rtěnku nebo samostatně. Tady je vidět, že obsahuje shimmer.



Lesk v odstínu 03 na rtech

 
Dalším lesk tu mám v odstínu 03. Má taky krásnou červenou a šťavnatou barvu. Lesk opět voní ovocně a nasládle jako všechny lesk u téhle řady. Nezvýrazňuje suché místa na rtech ani rty nevysušuje. Snadná aplikace. Myslím, že barvička se bude hodit i pro bledulky, ale větší říz barva dostane, když jste opálené. Jak je vidět na rtech je barvička dobře pigmentovaná. Obsahuje trošku shimmeru.
 
Lesk v odstínu 06 na rtech
 
 
Jako poslední barvou tu mám odstín 06. Jeho barvu bych popsala něco jako broskvově až do hněda. Nejsem dobrý popisovač barev. Naopak tenhle lesk neobsahuje žádný shimmer. Lesk voní ovocně až sladce. Nezvýrazňuje suché místa ani rty nevysušuje. Tahle barvička se hodí pro každý typ. Skvělá pigmentace na lesk. Jsem s ním moc spokojená. Opravdu zajímavá barva lesku.


 
Opravdu mohu jen doporučit. Zaujal Vás nějaký odstín lesku? Plánujete jejich koupi?
 
♥Mějte krásný den. Vaše Kyrkys ♥
 

10 komentářů:

  1. Ten světle růžový vypadá moc hezky. :)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou vážně krásné :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Teda 01 a 03 jsou opravdu nádherné odstíny :)

    OdpovědětVymazat
  4. Lesky vypadají krásně asi nejvíc se mi líbí 03 i když ta 06 je taky zajímavá.

    OdpovědětVymazat
  5. Odtieň 03 je nádherný :)

    bebelieveinbeauty.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Munkey: Máš pravdu :-) Jsou krásné.

    R. Lánská: Miluji odstín 01.

    d.sedliakova: Ano jsou.

    Eliška Svobodová: Všechny bych chtěla jsou krásné :D :D

    BeBelieve InBeauty: Je ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Už len nech expandujú na Slovensko lebo už chcem od tejto značky vyskúšať asi všetko :D

    OdpovědětVymazat