neděle 4. května 2014

♥ ♥ ♥ Kosmetika Fruttini - kokos, banán ♥ ♥ ♥

 
Ahoj zlatíčka, už je mi celkem lépe a tak jsem se rozhodla napsat recenzi na moji a Meggie oblíbenou kosmetiku. Jak je vidět, tak jsem o ni definitivně přišla. Když jsem fotila produkty na recenzi Meggie přiběhla a začala kosmetiku očuchávat a nakonec to dopadlo, jak vidíte na fotce ☺. PS: Meggie Vás pozdravuje a těší se na další vlog. Fotky si můžete zvětšit kliknutím na fotku. Teď už k samotné recenzi.
 
 
Sprchový gel
 

Když jsem si chtěla k sprchovému gelu čuchnout, tak mě uchvátilo balení. Když si sprcháč omylem zapomenete zavřít vůbec se nemusíte bát, že vyteče. Balení je pro mě velké plus, jelikož přítel věci na vaně nezavírá - to bych vraždila, když si koupíte dražší věc a ona Vám vyteče a pak nemáte nic! Díky víčku můžete sprcháč zavěsit kdekoliv. Opravdu krásně voní po kokosu a trošku banánu, spíše ve vůni převládá kokos. Pokožku jemně umyje a zanechává ji jemnou, provoněnou. Pokožku nevysušuje. Jsem s ním spokojená a tak Vám ho s klidem doporučím.

Tělový peeling

Další věcí je peeling. Peeling slouží k obrušování mrtvých buněk kůže. Tenhle peeling má hrubé částečky, více hrubší než jsem byla zvyklá například u Balei. Takže pokud nemáte rádi velké a ostré částečky, tak nedoporučuji. Já jsem  s ním spokojená. Po umytí (já říkám vždycky po obrušování) je pokožka velmi jemná, hladká, provoněná a nevysušená. A ta vůně je boží.

Tělové mléko

Jako poslední věc je tělové mléko. Dokonalé kombo - nejdříve se opeelingujete nebo vysprchujete a pak se namažete tímhle tělovým mlékem, tak Vám garantuji, že budete vonět dlouho. Tělové mléko má tekutější konzistenci, dobře se vstřebává a nemáte pocit mastného těla. Navíc hydratuje a není co mu vytknout!
 
Konzistence produktů
 
Máte s produkty zkušenosti? Zaujal Vás nějaký výrobek?  Za sebe můžu jen doporučit.
 
☺ ☺ Krásný den přeje Kyrkys ☺ ☺ 
 

11 komentářů:

  1. Velmi pěkná recenze :) Prosím, kde tyto výrobky mohu sehnat? Nevím jestli si to náhodou nepsala, ale já jsem si toho nevšimla a to jsem to četla 2x. :) Předem děkuji za odpověď.
    By Mou: http://lifebymou.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. By Mou: Dá se zakoupit Německu jinak zde, ale není tu skladem: http://www.dekosmetika.cz/dekosmetika-cz/eshop/4-1-Telova-kosmetika:

    OdpovědětVymazat
  3. ňuňuňu meguškaaaa ♥ taky jí zdravím a posílám pusu =)

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  4. Tess Mart: Řeknu jí to a dám pusinku :D

    OdpovědětVymazat
  5. Vůbec mi tahle kosmetika nic neříká, jsem ji asi v obchodech neviděla :( ale kokos miluji

    OdpovědětVymazat
  6. By Mou kadeřnické velkoobchody je mají =)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak o téhle kosmetice jsem neslyšela, ale vypadá suprově... a kokos! <3

    OdpovědětVymazat
  8. tak peeling a mléko musííím mít :)) už konečně musít jet na shoppingováni do Německa :)

    OdpovědětVymazat
  9. CosmeticsAndThings: U nás se nedá sehnat, jedině na eshopu vis nahoře v komentářích nebo v Německu.

    Munkey: No přesně ten kokos :P

    Alice in Wonderland CZ: Určitě musíš :D

    OdpovědětVymazat
  10. Ja som tiež ešte nepočula o tejto kozmetike....kokosovú vôňu mám rada a kombináciu s banánom som ešte nevidela...zaujímavé :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tereza loves make-up: Ta vůně je krásná :P

    OdpovědětVymazat