úterý 8. dubna 2014

Nové masky od Skin79 - Powerful Moist - I´m Hydrating, Vital Energy- I´m Refreshing

 
Nebojte dnes Vám nebudu dávat návod, jak vykrást banku. Může to tak působit díky poslední fotce - ani já bych se nepoznala. Chci Vám dát tip na novinky od Skin79. Jedná se o dvě masky na pleť a my si je společně popíšeme, jaké jsem z nich měla pocit. 
 
 Dvě krásky pohromadě
 

Pleťová maska - Powerful Moist - I´m Hydrating SKIN79 (20ml)

Popis: Hydratace a projasnění díky patentovanému složení Lotus Root Extract. Prevence vysoušení pleti. Hydratace pleti po celý den. Projasnění pleti. Pomáhá tvořit ochranou vrstvu pleti. Aromatherapy efekt. Bez škodlivých látek - bez parabenů, umělé parfemace, minerálních olejů a živočišných složek. Vhodná pro suchou pleť. K dostání ZDE
 
Můj názor: Pleť před nanesením jsem vyčistila tonikem a aplikovala masku. Pustila si relaxační hudbu a lehla do postele. Hned po nanesení masky jsem měla na pleti osvěžující efekt. Maska byla velmi příjemná na pleti. Nechala jsem ji na pleti 20 minut. Opravdu pleť byla taková rozzářená a celkově vypadala lépe a to nekecám. Po sundání masky jsem zbylé sérum z masky vmasírovala do pleti a nepotřebovala jsem pleť mazat krémem. Myslím, že je super pro suchou pleť, ale pro delší používání. Za sebe doporučuji.
 
Pleťová maska - Vital Energy- I´m Refreshing SKIN79 (20ml)

Popis: Více energie a rovnováhy díky patentovanému složení Caulerpa Racemosa. Komplexně pečuje. Působí antioxidačně. Dodává energii a rovnováhu. Pečuje o stresovanou a unavenou pleť. Projasňuje. Aromatherapy a relaxační efekt. Bez škodlivých látek - bez parabenů, umělé parfemace, minerálních olejů a živočišných složek. Pro pleť suchou i smíšenou, což mě překvapilo. Ke koupi ZDE
 
Můj názor: Opět jsem před nanesení masky pleť vyčistila tonikem a hned aplikovala masku. Tahle maska měla i zátěžový test, jelikož jsem při masce i uklízela a na pleti vydržela - bála jsem se, aby mi neslezla z pleti. Po téhle masce jsem měla pleť ještě více rozjasněnou než po té první hydratační. Pleť byla hydratovaná, projasněná - koukala jsem jak puk! Nechala jsem na pleti 20 minut a zbytek séra vetřela do pleti, které se krásně vstřebalo. Naprostá dokonalost a plánuji o koupi dalších masek od Skin79.
 
Na pleti
 
Máte s maskami od Skin79 zkušenosti? Já jsem s nimi spokojená. Doporučuji!
 
Mějte se krásně. ♥ ♥ ♥ Vaše Kyrkys ♥ ♥ ♥
 

7 komentářů: