středa 19. března 2014

Garnier Fructis Sensitive / šampon proti lupům

 
Patříte do skupiny lidí, které trápí lupy? Už Vás nebaví svědivá pokožka hlavy a zároveň černý svetr s popraškem sněhu? Mám pro Vás záchranu, která vyhovovala i mě a to víte (pokud mě sledujete dlouho) že mám hodně citlivou pokožku hlavy a trápí mě lupy. Bohužel máme v rodině lupénku a asi jí trpím také. Mám ráda šampony od Cienu a nedám na ně dopustit, ale v Německu jsem si koupila tenhle šampon a byla jsem zvědavá. 
 
Co slibuje?
Při pravidelném používání odstraňuje Garnier Fructis šampon proti lupům až 100% viditelných lupů.
Vysoce účinná receptura s dvojitým účinkem působí proti lupům. Sensitive pro citlivou pokožku hlavy. PH kůže neutrální složení je vhodný i pro citlivou pokožku hlavy. Uvolňuje a uklidňuje svědění, podráždění kůže a suchost pokožky. S účinností od 1. Použití - vhodný pro každodenní mytí vlasů.

 Šampon

Složení

Můj názor?
V době, kdy jsem šampon začala používat jsem neměla velký problém s lupy, ale svědila mě pokožka hlavy. Stále jsem se držela abych se nedrbala. Šampon jsem koupila za 50,- Kč v Německu. Konzistence šamponu je hutnější a bílé barvy. Vlasy jsem tímto šamponem myla 2x a nechala působit aspoň 3-5 minut. Pro lepší efekt nechávám šampony déle působit. Po smytí jsem byla překvapená, že mě pokožka nesvěděla!!!! Úplně jsem byla překvapená a šokovaná, že jsem našla další šampon, který mi vyhovuje! A opravdu po delší době používání jsem měla pocit, že jsem se zbavila tak 50% lupů. Sice jsem ještě pár lupů měla, ale byla jsem opravdu překvapená, že mě aspoň nějakých lupů zbavil a nesvědila mě pokožka hlavy. Po delším používání poznáte rozdíl. Pokožka není tolik suchá, nemám tolik viditelné lupy ve vlasech, vlasy jsou hebké. Dlouho mi trvalo najít šampon pro moji pokožku hlavy.
 
Pokud Vás trápí lupy, suchá pokožka a napjatá, tak ho vyzkoušejte!!!
Máte se šamponem zkušenosti?
 
Mějte se krásně. ☺ Vaše Kyrkys ☺

6 komentářů:

  1. Tuhle značku jsem snad ještě nikdy nepoužila, ale se svěděním pokožky mám občas velké potíže, hlavně v létě , proto by se mi tento šampon hodil :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tady se ale asi sehnat nedá že? Nebo já jsem ho teda ještě nikdy neviděla, proto mě zaujal už svou krásnou šmoulí barvou :)

    OdpovědětVymazat
  3. Caroline: Divím se, že mi tenhle šampon sedl, jelikož další šampony od Garnier jsou hrůza.
    Romana Lánská: Nikde jsem ho u nás neviděla :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Přeji ti aby tvoje vlasy neomrzel ;) jakmile já začnu něco dlouhodobě používat má to katastrofální dopad a vlasy pak mám ještě horší.... maximum, co bylo, byli dva měsíce a pak to šlo do kytek....

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  5. Tess Mart: Já už ho dávno spotřebovala, skoro jako každý produkt než píšu recenzi. Taky po některých šamponech musím střídat a některé v pohodě.

    OdpovědětVymazat
  6. Kyrkys.. já teda vždycky =/ děsím se až příjde den a zvrtne se to s aussie budu úplně v háji, protože žádný jiný přípravek nikdy nedokázal to, co on =(

    OdpovědětVymazat