sobota 1. února 2014

Duo tvářenky a bronzeru Double Act W7

 
Ahoj všem,
 
od kamarádky jsem dostala Duo od W7. Kamarádka s ním nebyla spokojená, tak jsem si řekla, že ho vyzkouším. Koupila ho na e-shopu ZDE.
 
Duo by mělo být velmi podobné 10 - Powder for highliting and bronzing od Benefit. Bohužel tomu nevěřím i přestože bronzing od Benefitu nevlastním.
 
 
Balení tvářenky se mi líbí, četla jsem hodně negativních ohlasů, díky balení, ale mně to nevadí.
 
Složení
 
 Oceňuji, že je na druhé straně balení složení produktu.
 
 
 Když otevřete balení "vykoukne" na Vás štěteček, který je sice hustý a jemný, ale tahle tvářenka trošku práší, takže doporučuji použít opravdu jemný štětec a potom budete mít po problému.
 
Odstíny na ruce
 
Pigmentace také není velká, ale pro toho, kdo nemá rád hodně pigmentované tvářenky a bronzery a chce jen lehce vykonturovat, tak mu produkt doporučuji. Bronzer je pigmentovanější než tvářenka. Nedoporučuji lidem, co nemají rádi třpytky. Tvářenka i bronzer je obsahují, ale mně se to moc líbí.
 
Na tvářích jen lehce
 
Na tvářích jsem smíchala obě barvy a moc se mi líbí výsledek. Řekla bych, že na tvářích moc dlouho nevydrží, tak 3-4 hodiny. Možná je to můj problém, jelikož si sahám na obličej.
 
Vlastníte Double Act? Jaký máte názor?
Kyrkys :O)


9 komentářů:

  1. Každopádně vypadá zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to moc hezky, mám něco podobného od Benefitu, zatím jsem to nevyzkoušela :(

    OdpovědětVymazat
  3. Romana Lánská: Každopádně barvičku má krásnou :-)

    CosmeticsAndThings: Nevyzkoušela? :O Tak šupky do toho :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Náhodou to balení je roztomilé :)

    OdpovědětVymazat
  5. Olga Vavřiníková: Mně se taky moc líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Od W7 mám také duo, ale jiné balení. Moc mi to nevyhovuje - bronzer je spíše oranžový, tvářenka je sice dobře pigmentovaná, ale je pravda, že moc dlouho nevydrží... Takže W7 pro mě zatím nic moc, uvidíme, jestli narazím na něco, co bych ještě chtěla vyzkoušet :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Munkey: Mně láká jejich zelená báze pod make-up :-)

    OdpovědětVymazat
  8. mám a je parádní ! :) používám když spěchám a potřebuju rychle vypadat k světu :D

    OdpovědětVymazat