čtvrtek 5. prosince 2013

Super Playboy for Her EDT

 
Ahoj všem,
 
dneska to bude tip na sexy, svůdný, dámský parfém značky Playboy. Můžete to brát i jako tip na vánoční dárek. Značka Playboy představuje novou dvojici vůní Super Playboy for Her a Super Playboy for Him. Obě vůně jsou popisovány jako super sexy, absolutně v pohodě a bezkonkurenčně svůdné. Květinová, pižmová, dřevitá vůně pro ženy. Vlastním 30ml a cena se pohybuje od 133,- Kč.
 

Složení parfému:
Hlava - koktejl Margarita, mandarinka
 
Srdce - frézie
 
Základ - jantar, pižmo, santalové dřevo

 
Můj názor:
Mohu potvrdit, že vůně je opravdu dokonalá. Je vhodná na den i noc. Ve dne si připadám jako mladistvá, sebevědomá. V noci s touhle vůní jsem sexy a svůdná dračice. Vůně je květinovo-sladká a kořeněná. Mě vydrží 3-4 hodiny. Navíc její obal je prostě dokonalý a vejde se mi i do kabelky. Navíc najdete ze stejné řady - deosprej, sprchový gel.
 
 

Pokud nevíte, co koupit kamarádce, mamince tohle je můj tip. Už vlastníte tuhle novinku od Playboye?
 
Krásný den přeje Kyrkys :O)


Žádné komentáře:

Okomentovat