neděle 6. října 2013

Štětce Mery Macom - štětec na make-up, tvářenku, blending

Zdravím všechny moje sledovatele,
 
pokud neustále pokukujete na internetu po štětcích na líčení. A nechcete utrácet velké peníze, tak dneska Vám představím moje oblíbené a nejlepší štětce, které vlastním. A moc je všem doporučuji. Štětce jsou levné a kvalitní!!
 
 Štětce jsem kopila na e-shopu: ZDE za tyto tři štětce, jsem platila 364,- Kč.
A nečekala jsem překvapení a velkou kvalitu. Když mi přišli, byla jsem velmi překvapená kvalitou vzhledem k ceně!!
 
Mery Macom je polská značka, ale nenechte se odradit. Štětce mají dřevěnou rukojeť a pochromované objímky. Štětinky mají buď přírodní nebo umělé.
 
 Štětce jsem už myla a nikdy mi z nich nevypadla štětinka!
 
 
Všechny tři lásky pohromadě
 
 
Každý štětec je popsaný, na co se používá. Tím se samozřejmě nemusíte řídit. Štětec na tvářenku a make-up jsem klidně použila na pudr.
 
 
Štětec na make-up
 
 
 
Štětec je z kvalitního, umělého vlasu. Nechtěla jsem uvěřit, že je z umělého vlasu, jelikož je nádherně jemný. Tak jsem se mrkla na e-shop a přesvědčila jsem se, že je opravdu z umělého vlákna. Klidně s ním můžete nanášet tekutý make-up, minerální make-up, tvářenku, bronzer, korektor. Tím že je z umělého vlákna, do sebe nevstřebá nadměrné množství make-upu nebo tekutého přípravku. Štětec je dlouhý 16 cm.
Hned jsem si ho oblíbila. Je menší než jiné štětce na make-up, ale to mi nevadí. Já s ním často nanáším tekutý make-up. Make-up aplikuji na ruku a vezmu do ruky štětec, do kterého přípravek zapracuji. Potom zapracuji make-up štětcem do pleti "ťupkáním" a kroužlivými pohyby. Jde to s ním rychle a snadno.
 
 
Štětec na tvářenku a bronzer
 
 
 
 Štětec je z měkého a syntetického vlasu. Je dlouhý 17 cm. Můžete s ním nanášet tvářenku, bronzer, pudr a klidně rozjasňovač. Opět krásně jemný. Dobře se s ním nabírá a aplikuje produkt. Před štětcem od Mery Macom jsem vlastnila štětec od Elfu. Předtím mi Elf přišel jemný a dobrý, ale teď ho moc nepoužívám a přiznávám, že je hrubý a špatně se s ním aplikueje produkt oproti štětci od Mery Macom.
 
 
Štětec na blending
 

 
 

Je to štětec z přírodního vlasu, konkrétně z kozího chlupu. Je dlouhý přes 17 cm. Můžete s ním nanášet stín na celé oční víčko nebo ho použít na blending, což je rozmazávání stínu doztracena. Klidně bych ho doporučila na rozetření korektoru nebo na rozjasňovač. Krásně se s ním pracuje. Je jemný. Nevypadala mi z něj ani jedna štětinka.

 
Všechny štětce od Mery Macom doporučuji. Jsou jemné a krásně se s nimi nanáší produkty. Za mě nejlepší štětce, které vlastním!
Pokud vlastníte štětce od Mery Macom, tak mi dejte vědět, jak jste spokojeni.
 
Krásný zbytek dne přeje Kyrkys :O)


27 komentářů:

  1. Také jsem si koupila štětce od Mery Macom - malý kabuki, štětec na pudr a mám objednaný ten blending brush! Za mě také nejlepší štětce, které jsem kdy měla, nemohla jsem uvěřit, jak hrozně jemné jsou! Konečně se můžu krásně namalovat :-)
    (A flat top si objednám na Vánoce :-P)

    OdpovědětVymazat
  2. Já potřebuji ještě štětec na pudr :D Jsou opravdu super! Moc se všem doporučuji.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Kláro teď jsem se dívala na ten e-shop a už vím jaké štětce potřebuju :D. Dlouho hledam levny ale dobrý stětec na make-up a tvařenku a už jsem je našla, děkuji za tip.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kačenko, nemáš za co, jsou opravdu dobré! Dej vědět až ti přijdou ju :-))

      Vymazat
  4. Mě také překvapily..svou cenou a kvalitou :). Proto jsem je do e-shopu zařadila. Sice vlastním jen ten nejuniverzálnější (na make-up), ale je prostě skvělý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ti moc děkuji, že tu jsi. A také, že prodáváš na svém e-shopu kvalitní a přitom levné výrobky :-))

      Vymazat
  5. Tak teď se na ty štětce těším ještě víc :D. Vypadají vážně skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Klarko. Take mam stetec na makeup od Madalenky a je uplne super..nemuzu si ho vynachvalit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Wimim, ty mě sleduješ?? :D To je pocta :-)) Koukám na tvoje videa, mám tě moc ráda. A ty štětce jsou boží!

      Vymazat
  7. na pudr je skvělej ještě mam na tvářenku a ten docela pelichá ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě tedy nepelichají. Možná máš špatný kus...

      Vymazat
    2. mam ten druhej bez černejch na vrchu, ale zas tolik mi to neva brala jsem ho spíš na zkoušku na tvářenku atd. mám štětců víc než všech na oči dohromady :D

      Vymazat
  8. Týnko, ty máš ten z kozího chlupu, že? Slyšela jsem na něj ještě jednu negativní recenzi, že je prý moc tvrdý a došel dokonce bez vyrytého nápisu "Mery Macom" na rukojeti (slečna ho kupovala na kosmeticky-svet.cz a nechtějí jí škodu nijak vykompenzovat). Právě hodlám kupovat ten na pudr a zkosený na tvářenku, akorát zde nevím, jestli syntetický nebo přírodní, ale dle příspěvků se asi začínám více přiklánět k syntetice. A asi raději koupím na Aukru. Co myslíte ostatní? Na tvářenku raději syntetický nebo přírodní? Používám zapečenou od Bourjois a Le Blush od Loreal. Díky za rady :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím, že je to jedno. I syntetický štětce je skvělý, pokud je jemný. A nevěřím, že by na kosmetickém -světě.cz prodávali štětec bez vyrytého nápisu.

      Vymazat
    2. Mně se tomu taky nechce věřit, ale tvrdí to jedna slečna v diskuzi. Jinak děkuju za reakci ohledně výběru štětce. Monika

      Vymazat
  9. Jak se ti pracuje s tim stetcem an ocni stiny?
    Na fotce je opravdu hodne rozjezeny, neumim si predstavit s tim nanaset tmavé pigmentovane odstiny..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slouží na blending, ale pokud jsi zručná dají se s ním nanášet i normální stíny.

      Vymazat
    2. a jak se ti s tim zpracovávají ty tmavé stíny?
      stetec je silene rozjezeny, neumim si s nim predstavit kvalitní praci...

      Vymazat
    3. Vše jsem psala v recenzi je prostě super.

      Vymazat
    4. takt o fakt nechapu....
      ale koneckoncu se staci podivat na vysledek ...

      Vymazat
    5. Nevím, co na tom nechápeš. Psala jsem o štětci v recenzi, že se s ním dobře pracuje, takže se s ním krásně a jednoduše dělají přechody a dobře se s ním nanášejí stíny :-)

      Vymazat
  10. vypadají super! Takovou sadu bych taky brala :P
    Nicca

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, prosím nevíš kde by se daly ještě sehnat? Mě ten eshop nejde zobrazit..:(

    OdpovědětVymazat
  12. Margarites Pěss: Nepsala jsi mi na youtube? Na eshopu už nejsou k sehnání, jedině objednat někde jinde.

    OdpovědětVymazat