neděle 8. září 2013

Štětce EcoTools - sada 5 štětců na oči

Zdravím všechny moje sledovatele,
 
hledáte nové a kvalitní štětce za dobrou cenu?
 
Tak si nenechte ujít moji recenzi na štětce značky EcoTools. Tato firma se snaží vyrábět štětce v souladu s přírodou. Jejich štětce seženete na jejich oficiálních stránkách nebo na českém e-shopu galaxie přání, kde jsem si štětce pořídila i já za 279,- Kč.
 
Štětce jsou velice kvalitní a jemné na dotek. Myla jsem se už několikrát a nikdy mi nevypadla ani jedna štětinka, což velice oceňuji. Rukojeť je vyrobená z bambusu a štětinky myslím z taklonu. Na každém štětci je název firmy a na co můžete štětce použít. Ale já se tím neřídím, používám je klidně na cokoliv.
 
Štětce mi přišli v látkovém pouzdru
 

Můžete vidět, že jsou menší
 
 
  ŠTĚTEC SMUDGE
Tento štětec maličký používám na rozjasnění vnitřního koutku oka. Krásně se tam s ním dostanu. Nebo je vhodný k vytvoření kouřové linky. Také ho můžete použít na rozmazání černé linky, pokud ji nechcete výraznou.
 
 
 
 ŠTĚTEC PETITE EYE SHADING
Tento štětec používám na základní oční stín. Byl by super, kdyby nebyl hrubý. Vadí mi na něm hrubost. Ale ten, kdo není tolik citlivý, tak si myslím, že mu to vadit nebude.
 
 
 
 
 ŠTĚTEC HIGHLICHTING
Používám ho především na blendění. Štětec používám na rozmazání stínů do ztracena. A je boží. Klidně ho používám i na rozjasňovač po obočí.
 
 
 
ŠTĚTEC LARGE EYE
Je to velmi hustý štětec. Používám ho na nanesení základního stínu. Klidně ho používám na blending, krásně se s ním ty stíny roztírají. Opět má velké použití, klidně na rozmazání korektoru, rozjasňovače. Tento štětec je opravdu výborný.

 

 
ŠTĚTEC ANGLED CREASE
Je to skosený štětec se kterým nanáším tmavý stín do banánku. Opět na více použití na blending, na rozmazání korektoru. 
 
     Vlastní někdo z Vás štětce od EcoTools? Jste spokojeni?
    Já jsem moc spokojená a moc je doporučuji!
    Mějte se moc krásně a přeji krásný zbytek dne :o)
    Vaše Kyrkys.

9 komentářů:

  1. Ahojky! Super, že máš i video i fotky! Tvůj blog je skvělý! Přeji Ti mnoho úspěchů! Jana

    OdpovědětVymazat
  2. I když jsem lobovala za článek, tak na video jsem se samozřejmě koukla taky a musím moc pochválit, krásně se na tebe kouká a skvěle se posloucháš :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já článek přečetla a video zkoukla dnes a do dvou hodin jsem si štětečky objednala! :) ..dnes jsem totiž rozmýšlela v DM nad koupí jednoho štětce na nanášení stínů, který však stál 169. Cena 279 za 5 štětců je úplně směšná v porovnáním s cenou v Dm za jeden a jak jsi řekla ve videu, ta kvalita předčí cenu :) ..už se na ně těším!! A hlavně... jsou eco a to mi dělá radost, budu si jich hrozně vážit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Matty Crude: Opravdu jsou super. Moc ráda je používám :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak mi už taky přišly, dneska je odpoledne po škole vyzkouším!! :) ..nemůžu se dočkat :)

    OdpovědětVymazat
  6. Matty Crude: To věřím, člověk si někdy udělat radost musí :-) Dej mi vědět tvůj první dojem.

    OdpovědětVymazat
  7. Eco tools stetec na oci z DM vlastnim jiz delsi dobu mam 4ks !!! stejne. Jsou heboucke a cena ackoliv je vyssi nez zminene 5ti baleni je srovnatelna s jeho kvalitou, lepsi all over shadow stetec diky svemu plochemu tvaru a tvar vlasu do trojuhelniku jsem zatim nemela!! Diky vasemu blogu vim ze 5ti sada je s kratkymi rukojetmi coz v e shopu nepisou a je to male minus. Kratka rukojet neni dobra. Vlas je prirodni, zadny taklon, tim padem stiny na nej krasne prilnou , neprasi pri nanaseni a svym tvarem s nim vykouzlite perfektni variaci ocnich stinu na vicko. Vzdy s podkladovou bazi na ocni stiny nikdy bez!!

    OdpovědětVymazat