čtvrtek 15. srpna 2013

L'Oréal Paris Volume Million Lashes Excess Mascara + dnešní radost

Ahoj všem,
 
dnešní recenze se bude týkat řasenky od L'Oréal Paris Volume Million Lashes Excess. Tuhle řasenku jsem vyhrála v soutěži, kterou už si nepamatuji. Ale jsem za výhru moc ráda. Řasenku pořídíte od 199,- Kč. A já bych si ji v obchodě určitě nepořídila, za tu cenu znám lepší řasenky! 
 
ŘASENKA 

KARTÁČEK

 
 
 
Její plusy?
Má plastový kartáček - mám raději řasenky s tímhle kartáčkem.
Řasy natočí i bez použití kleštiček, ale lepší efekt dosáhnete po použití kleštiček. 
Nežmolkuje.
 
Její mínusy?
Neustále utírám černé šmouhy pod okem!! Jedním slovem HRŮZA!!! Prostě znám řasenky, které stojí 70,- Kč a nerozmazávají se mi. Například řasenka od Miss Sporty. Na to kolik stojí je pro mě propadák srpna.
 
Jestli máte někdo s touto řasenkou zkušenosti, tak klidně napište jak jste s ní spokojení.
 
 
DNEŠNÍ RADOST

Dneska jsem si pořídila šampon od Linoly, který je určený na suchou a podrážděnou pokožku hlavy. Neustále mám suchou pokožku hlavy a tenhle šampon jsem už jednou měla a byla jsem spokojená. Určitě bude recenze a pokud Vás také trápí suchá pokožka hlavy, napište mi tipy na šampon, který používáte :-)
Nakonec od Alverde - sérum na řasy a bílou tužku na oči.



KRÁSNÝ ZBYTEK VEČERA :-))

4 komentáře:

  1. Škoda té řasenky, vypadá totiž zajímavě

    Lucy Enne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano vypadá i dobře na řasách :-( Ale rozmazává se mi pod očima :-(

      Vymazat
  2. Podľa toho čo sledujem tvoj blog, tak rovnaké riasy ti veru urobili aj lacnejšie riasenky:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná bych řekla, že i lepší řasy mi udělali laciné řasenky :D

      Vymazat