neděle 4. srpna 2013

Green Line Clear Active Odličovač oční make-upu

Ahoj zlatíčka,
jak jsem slíbila je tu další recenze. Bude se jednat o dvoufázovém odličovači od Green Line. Je to odličovač s výtažkem z mandlí a ginka. Tyto výtažky opravdu najdete ve složení, což velice oceňuje. Je určený na všechny typy pleti. Jsem s ním celkem spokojená. Ale mínusy má. Odličovala jsem si s ním oči a pleť od make-upu.
 
ODLIČOVAČ

 
POPIS ODLIČOVAČE
 
SLOŽENÍ

 
JEHO PLUSY?
 
  1. Obsahuje výtažek z mandlí a ginka.
  2. Je určený na všechny typy pleti.
  3. Celkem dobře odličuje.
  4. Voní hezky.
 
JEHO MÍNUSY?
 
  1. Po odlíčení je olej v očích. Což mi odličovač od Ryoru nedělám.
  2. Nelíbí se mi obal.
  3.  
Máte oblíbený odličovač očí? Napište mi jaký?
Krásný den přeje Kyrkys :-))

4 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Já už několik let používám dvoufázový od Ryoru... ale ten ty znáš (jak jsem kukala na videa) :)

    Tento mě zaujal svou cenou, ale kvůli štípání si ho určitě nepořídím.. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ryor je pro mě zatím nejlepší dvoufázový odličovač.

      Vymazat