středa 7. srpna 2013

Bioderma Sensibio H2O čistící micelární voda

Ahoj lidičky,
jsem tu s další recenzí na micelární vodu od Biodermy. Sice jsem o ni mluvila ve videu, ale ten, kdo mě nesleduje na (YouTube.com) si myslím, že bude rád za psanou recenzi tady na blogu.
Rovnou se na to vrhnu, micelární voda obsahuje micely, které na sebe vážou nečistoty, make-up, mastnotu atd. Tudíž by odličování mělo jít lépe.
 
VÝROBEK
 
POPIS
 
SLOŽENÍ

JEJÍ PLUSY?
Určená na citlivou pleť.
Nevysušuje.
Neštípe v očích.
Hypoalergenní.
Bez parfemace.
Velice dobře odličuje make-up z tváře a očního okolí.
Zabraňuje pocitu podráždění.

JEJÍ MÍNUSY?
Ze začátku mě trošku štípala v očích, ale pak zmizelo.

Takže micelární vodu od Biodermy mohu doporučit!!! Máte s ní zkušenost? Napište mi jakou zkušenost?

KRÁSNÝ DEN PŘEJE KYRKYS :-))

Žádné komentáře:

Okomentovat