pondělí 15. července 2013

Kosmetika Cien - mycí gel a peeling na obličej

Krásné pondělí všem,
 
dnes bych se s Vámi chtěla podělit o zkušenosti s kosmetikou Cien, kterou zakoupíte v prodejnách Lidl. Z této kosmetiky nemám jen mycí gel a peeling, ale i jinou kosmetikou a jsem s nimi moc spokojená.
 
Fotky produktů
 
Pleťový peeling


 
Peeling je určený na normální a smíšenou pleť. Na suchou pleť bych ho nedoporučovala. Je dost levný stojí okolo 40,- Kč. Voní mi příjemně jako vůně moře. Peeling je průhledný gel s modrými částečkami, které se po použití na mokrý obličej rozpustí. Čistí jemně a pokožka po použití trochu pne. Moc nepění což mě osobně nevadí. Na obale je sice napsáno, že je na každodenní použití, ale já peeling používám 1-2 týdně. Jsem moc ráda, že mi pleť nezhoršuje. Za vyzkoušení nic nedáte.
 
Pleťový mycí gel
 
 

Mycí gel je určený na normální a smíšenou pleť. Na suchou pleť bych ho nedoporučovala. Make-up odlíčí suprově. Je dost levný stojí okolo 40,- Kč. Vůně je svěží. Po použití gelu je pokožka čistá, svěží a hydratovaná. Odličuji se s ním ve vaně. Takže opět doporučuji.
 
I levné věci jsou kvalitní !!!
 
Máte zkušenosti s výrobky?
 Vaše Kyrkys :-))
 

14 komentářů:

  1. s týmito výrobkami konkrétne nemám skúsenosti, ale používam Cien šampón na vlasy :). A ten je super :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také používám Cien šampon proti lupům a jsem spokojená :-)

      Vymazat
  2. ja sice skusenosti nemam ale pocula som takmer same dobre reakcie)

    Inak posledny tyzden mojej SUMMER giveaway, zapojit sa mozes tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. V jednom textu v novinách vyšly výrobky Cien mnohem lépe než drahé značky... Já mám připravený k vyzkoušení gel pro intimní hygienu. A používám opalovák Cien.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano vím, myslím, že to byl D-test. A jednalo se o šampon na poškozené vlasy. Gel na intimní partie je výborný. A jaký je opalovák Cien?

      Vymazat
    2. Ahojda, myslím, že výborně vyšly (MF Dnes) i krémy nebo mléko na tělo...? Mám SPF 10, už druhý kus. Je to šikovné malé balení v tubě a jsem s ním spokojená. Luci

      Vymazat
    3. Děkuji za tip, mrknu na něj až budu v Lidlu :-)

      Vymazat
  4. Ahoj:),
    keď idú naši do lídlu väčšinou s nimi chodím len pretože si tam vždy niečo vyberiem práve od Cienu. Na to,že sú to tak lacné a ľahko dostupné produkty sú naozaj dobré :))

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně můj názor. Na to jak jsou levné jsou opravdu kvalitní!

      Vymazat
  5. mám doma peeling od Cien a nemůžu si stěžovat vážně kosmetika Cien je super a je kvalitní :)

    OdpovědětVymazat
  6. Pleťový gel jsem si také koupila a je super! Šampóny od Cien mám taky velmi ráda. Jediné co mi moc nevyhovovalo byl sprchový gel - po něm jsem měla vysušenou pokožku. Ale jinak mám kosmetiku Cien moc ráda ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě zatím nevadilo nic z kosmetiky Cien. Jsem moc spokojená.

      Vymazat