úterý 16. července 2013

Fotky z 15.7.2013

Ahoj krásky,

dnes to budou fotky ze včerejška. Snad se budou líbit. Mějte krásný den :-))

 Miluji růže
 
 
Včerejší líčení
 
Snažím se jíst zdravě - brokolice s bramborovou kaší. Včerejší oběd.

Dnešní oběd - smažená brokolice a brambory dělané v troubě s rajčaty 
 
Makám na sobě
 
Těším se na švestky :D Tady je vidět, že nejsem úplně v pořádku :D
 
Kdo v tom vidí jablko jako já?
 
 Není nad domácí česnek
  
 Miluji maliny :P
 
 Nakonec Vás zdraví Meggie :-)


4 komentáře:

  1. Krásné fotky, jako vždy! Při pohledu na první fotku jsem si vzpomněla na Rosalindu. :-) Znáš? Prosím tě, na té druhé fotce máš moc krásné nalíčení. Můžu se zeptat, co to máš za nude rtěnku? Moc děkuji! A máš pod tou rtěnkou ještě něco (např. pudr, make-up apod.), že je tak pěkně matná? Hezký den! Jana PS: Maliny taky miluji! :-) Papa!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuji, moc mě tvůj komentář potěšil :-)). Rosalindu znám, koukala jsem na ni jako malá :D Mám rtěnku od P2 - z řady PURE COLOR v odstínu 110 Place de la Concorde. Měj se krásně :-*

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji, hezký večer!

    OdpovědětVymazat