neděle 2. června 2013

Lirene micelární voda


Krásný den všem,

Lirene micelární voda obsahuje micely, jako „magnety“ přitahují a odstraňují z pokožky špínu: kožní maz, make-up, prach a jiné nečistoty. Micelární voda by teda měla lépe odlíčit pleť a oči.



Lirene micelární voda je 3v1:
1.Čistí
2.
Odstraňuje make-up
3.Tónuje
 
 
Micelární voda
 



 
Popis výrobku
 
 
 
Složení
 
 
 
 
Při výběru této micelární vody mě zarazila parfemace. Nejdříve jsem si myslela, že obsahuje alkohol. Ale po shlédnutí složení alkohol neobsahoval.
 
Tato voda je určená pro všechny typy pleti. Ale já bych ji na velmi citlivou a suchou pokožku nedoporučila i když obsahuje glycerin, který je hygroskopický, tzn. pohlcuje a udržuje vzdušnou vlhkost.. Bojím se, že by tato micelárka mohla ještě více vysušit suchou pleť.
 
Mě trochu pleť vysušil, ale nic hrozného to nebylo. Vždy po odlíčení pleti si ji namažu krémem. Ale co mi dost vadí, že mi vysušuje oční okolí. Navíc dobře neodlíčí řasenku. Řasenku jen rozmaže. 
 
Na odlíčení pleti je super, ale na oči vůbec! Jinak já raději zůstanu u dvoufázových odličovačů. Je to s nimi lepší.
 
 
Máte s micelární vodou od Lirene zkušenost?
 

4 komentáře:

  1. Ahoj Kyrky, čtu tě, i když nekomentuju, a ráda! :) Drž se a piš!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky, to mě moc moc moc potešilo. Určitě budu psát dál :) :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som si ju na prvé , druhé, tretie použitie zamilovala, ale postupom času som zistila, že na moju Biodermu asi fakt nemá...práve kvôli tomu odličovaniu očí...:/

    OdpovědětVymazat