sobota 1. června 2013

Jak si udržuji postavu?

 
Ahoj krásky, dnes tu je článek – Jak si udržuji postavu. Na začátku musím napsat, že jsem nikdy opravdu nikdy nedržela dietu.

 

Jediné co dělám je alespoň 2-3 do měsíce držím půst. Většinou o víkendu si vyberu jeden den, kdy jen piji. Piji slazené čaje, džusy, obyčejnou vodu z kohoutku. Navíc jsem četla, že to čistí organismus. Druhý den po půst jím jako obvykle a cítím se plná energie, uvolněná.

Odmala jsem zvyklá jíst 3x denně. Po obědě si dám klidně za 1-2 hodiny, na co mám chuť např. sušenku, ovoce, zeleninu.

Takže je vidět, že si, nehlídám kolikrát denně jím a co jím. Ale vím, že vypiji denně alespoň 2 litry tekutin. Myslím si, že hodně dělá i psychický stav člověka.

Dále bych chtěla napsat, že jsem proti dietám. Prostě pokud člověk chce zhubnout, musí do svého života zařadit pohybovou aktivitu. Ale nejsem proti tomu změnit zdravě jídelníček a sportovat. Není dobré zbytečně hladovět. Tělo si při hladovění ukládá zásoby!!!

Musím přiznat, že jsem teď zlenivěla a vzhledem k tomu, že jsem neustále nemocná a počasí stojí za prd, tak nemohu dělat, co bych chtěla. Ale až mi opět bude dobře, zařadím zase procházky se psem, pilates, večer 100-200 leh-sedů na míči. Zdá se mi lepší provádět lehy-sedy na míči než na zemi u topení :D.

Také bych chtěla napsat, že před tím než jsem pilates cvičila, jsem vážila 55 kilogramů. Ale potom co jsem pilates pravidelně cvičila, jsem přibrala na váze dvě kila. Ale není se čeho bát nabíráte svalovou hmotu. Na druhé straně Vám ubírají centimetry na těle. Někoho to dokáže odradit kolik kilogramů má na váze. Já, neřeším kolik ukazuje váha, ale jak vypadám fyzicky.

Jste na tom stejně jako já? Držíte diety?
Krásný den přeje Kyrkys :-))

Žádné komentáře:

Okomentovat