sobota 11. května 2013

EUCERIN DermoCapillaire UREA 5% šampon na vlasy 250ml

Ahoj světe, omlouvám se za moji nepřítomnost, ale podrazila mi nohy angína. Ještě teď mi je špatně.  Piji čaj, jím hodně ovoce, dopuji se přáškama, tak uvidím jak mi to pomůže.
Dnes tu mám recenzi na šampon od značky Eucerin.

Popis šamponu:
Šampon pro suchou, svědící pokožku a jako komplementární péče při dermatologické
léčbě atopického ekzému a lupénky. Vhodný pro děti od 3 let.
Pokožce vlastní hydratační látky - urea a kyselina mléčná
Polidocanol napomáhá zklidnit pokožku hlavy a redukuje svědění.
Dodává vlasům zdravý lesk a pružnost.
Jemné složení bez parfemace minimalizuje riziko podráždění a vysušování vlasové pokožky.

 




Použití: Vmasírujte do mokrých vlasů a nechte chvíli působit. Důkladně opláchněte. Šampon je vhodný i pro každodenní použití.



Složení: Aqua, Sodium Myreth Sulfate, Urea, Decyl Glucoside, Sodium Lactate, Sodium Cocoamphoacetate, Coco Glucoside, Laureth-9, PEG-200 Hydrogenated Glyceryl Palmate, Glyceryl Oleate, Panthenol, Lactic Acid, Polyquaternium-10, Sodium Benzoate, Sodium Salycilate.

Můj názor:
Moje pokožka hlavy je suchá a svědící. Takže mi nesedne každý šampon. Šampon od Eucerinu mi pokožku hlavy nevysušuje. Krásně mi pokožku zklidní, redukuje mi svědění hlavy. Napomáhá obnovovat hydrataci pokožky. Šampon je bez parfemace. Vůbec nemá žádnou vůni. Pro mě je to naprostá jednička. Zatím nejlepší šampon pro moji pokožku hlavy. Pokud máte stejný problém určitě ho vyzkoušejte. Stojí okolo 300,- Kč. A je k sehnání v lékárně.

Krásný den přeje Kyrkys :-))

Žádné komentáře:

Okomentovat