středa 1. května 2013

Domácí pizza

Ahoj světe, jsem tu s dalším receptem. Doufám, že se Vám recept bude líbit a chutnat jako nám v rodině :-). Tak honem do kuchyně, připravit si přísady není to nic těžkého.

Co budete potřebovat?
3 hrnky hladké mouky
1,5 hrnku vlažného mléka
1 droždí
4 lžíce oleje
1 čajové lžičky soli
1 čajová lžička krystalického cukru
rajský protlak
česnek
šunku
sýr
můžete si připravit i kousky ananasu

Postup přípravy
Droždí ponoříme do vlažného mléka (10 - 15 minut). Následně smícháme s moukou, olejem, solí, cukrem a vypracujeme vlažné mléko. Vyjde na 2 pizzy. Těsto potřeme rajským protlakem, který jsme si smíchali s česnekem podle chuti. Pokládáme šunkou, ananasem, sýrem. Podle chuti si na pizzu můžete dát co chcete.
Pečeme při 200 °C asi 15-25 minut.

Jak to dopadlo u mě?
No není k nakousnutí? A chutnala výborně. Lepší domácí pizza než kupovaná!!


Určitě napište, jestli jsem Vás inspirovala a jak se Vám to podařilo.

Krásný večer přeje Kyrkys :-)).

4 komentáře:

  1. Vypadá to výborně! Mňám! :-) Musím koupit droždí a rajský protlak a vyzkoušet to. Pak ti napíšu, jaké to bylo. Papa! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, jsem moc ráda, že jsem někoho inspirovala :-) Určitě dej vědět.

      Vymazat
  2. taky zkusím pizzu podle tebe :) taky dělám domácí a přijde mi lepší než kupovaná a hlavně levnější ;) dávám tam i na kostičky hermelín, bazalku a další kořeí co se tam hodí :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 100% lepší než kupovaná. Jinak já na pizzu ještě dávám nivu, ale bohužel jsem na ni dala co dům dal :-)

      Vymazat