čtvrtek 18. dubna 2013

Vlasová kosmetika Mil Mil

Ahoj krásky, dnes tu mám recenzi na vlasovou kosmetiku Mil Mil. Vlasovou kosmetiku jsem zakoupila v obchodě Makro. Bohužel nikdy jinde jsem ji neobjevila. Dnes budu recenzovat regenerační krém s obsahem bambuckého másla a proteinový balzám.
 

 
 
Mil Mil Regenerační krém na vlasy karité:
 

 
 
  • Co slibuje? Vlasy má obnovovat a vyživovat. Je ideální pro suché vlasy. Aplikujte na mokré vlasy a nechte působit 3-10 minut a následně opláchněte.
 
  • Co splňuje? Pro mě je to zázrak. Na první pohled si člověk řekne, že obal nic moc a cena vzhledem k obsahu výrobku je dost levná. Já masku kupovala za 120,- Kč. Obsah je 1000 ml. Koupila jsem si ji protože je určená na suché a poškozené vlasy a v té době jsem si je odbarvila a měla je velmi zničené. Maska obsahuje bambucké máslo a neobsahuje silikony. Tahle červená varianta je žluté barvy. I když na internetu jsem četla, že masky v novém balení mají barvu bílou. Maska je krémové konzistence. Měla jsem i žluté balení a s ním jsem byla také spokojená. Ještě se děla v zelené variantě, ale tu jsem ještě nezkoušela. Za mě bych masku doporučila.
 
 
Regenerační balzám s proteiny:
 

  • Co slibuje? Vlasy má vyživovat a udržovat je hebké.

  • Co splňuje? Tento balzám jsem opět koupila v obchodě Makro za 60,- Kč. Po tomhle balzámu jsem nepozorovala velké změny na mých vlasech. Větší změnu jsem pozorovala u masky. Po použití jsou vlasy hebké, lesklé, dobře se po něm vlasy rozčesávají. Po aplikaci balzámu vlasy krásně voní i druhý den. Navíc neobsahuje silikony což je plus jak na mastné vlasy, tak na jemné. Pro někoho kdo nemá problém se suchými a poškozenými vlasy bych ho doporučila. Já jsem spokojená. Průměrný balzám, klidně bych si ho jako balzám od kterého moc nečekám koupila.


Máte s vlasovou kosmetikou MIL MIL zkušenosti?

Krásný den a přeje Kyrkys :-))
 
 

 
 


Žádné komentáře:

Okomentovat