středa 1. května 2013

NÁKUPY ZA MĚSÍC DUBEN 2013

Ahoj krásky, jsem tu s dalším článkem. Článek se bude týkat toho- co všechno jsem si pořídila za měsíc DUBEN. Řekla bych, že toho moc není. Jinak včera jsem byla v Lidlu a kosmetika Cien tam měla svojí dekorativní kosmetiku. Bohužel tam toho na mě nezbylo moc a tak jsem si koupila jednu rtěnku a jeden lesk. Včera jsem zkoušela lesk a musím říct, že dlouho vydrží a krásně voní. Ještě jsem si chtěla koupit make-up, ale ten už byl fuč. Tak doufám, že příště ho pořídím. Přítel potřeboval ještě do Billy a tak jsem zašla ke kosmetice a na co jsem nenarazila na kosmetiku Bione. Určitě ji vyzkouším. Máte někdo s kosmetikou Bione zkušenost? A teď ochutnávka toho co jsem si pořídila :-)).


Boty
Lodičky jsem koupila v Renu za 499,- Kč. Mám z nich velkou radost.
Tenisky jsem pořídila v Lidlu za 249,- Kč.





 Časopis Marianne
 Pořídila jsem si ho hlavně kvůli štětcům, které obsahoval. A štětce vypadají dobře, jsou měkké, tak uvidím jak se s nimi bude pracovat. Ještě jsem vyfotila vzorky, které v časopise najdete. Časopis stál 70,- Kč.







Vzorečky





Vlasy
Syoss stál 80,- Kč.
Bakea stála 45,- Kč.
Šampon od Aussie na neposlušné vlasy stál 6€.
Šampon od Cienu 24,- Kč.

 
 
 
Tělo, obličej
Koupila jsem si kokosový olej z Dmka a jsem s ním moc spokojená. Dokonce olej i ujídám pokud mám chutě, moc mi chutná. Stál okolo 85,- Kč.
 
Jinak ten Chilly gel je hroznej, prostě pálí asi jsem citlivá, ale intimní gel z Lidlu mi teda nic takového neděla a jsem s ním spokojená.
 



Dětské ubrousky a nové náušnice a co je důležité tygří mast
Tygří mast mi pomáhá od bolesti hlavy, krásně pálí. Jinak kosmetické ubrousky Iseree mám už 3 balení a moc jsem spokojená. Další ubrousky jsou z Kauflandu, na osvěžení v létě. Náušnice jsou od Vietnamců.


 

Dekorativní kosmetika

 


Kabelka a trička z Lidlu
Trička mi sedí dobře za 199,- Kč v Lidlu.
Kabelka od Vietnamců za 99,- Kč.

 
 
Líbí se Vám něco co jsem si koupila?
Krásný den přeje Kyrkys :-)

10 komentářů:

  1. Já v Lidlu koupila tamponky a tělové máslo :)

    Botičky z Rena jsou krásné :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tělové máslo jsem v Lidlu nenašla, měla jsem už jedno kakaové a byla jsem moc spokojená. Z botiček mám velikou radost.

      Vymazat
    2. Hm, no, já mám z Lídlu to kakaové tělové máslo a vůbec s ním nejsem spokojená. Špatně se roztírá i vstřebává :-( Takže zbytečně utracených 100 Kč :-P

      Vymazat
  2. Marianne ma veľmi potešil s tými štetcami sú parádne len tú taštičku musím namočiť nech prevonia nejakým sprcháčom :D veľmi sa mi páči tá kabelka!! :) Môj_blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ta taštička nesmrdí :D Děkuji z kabelky mám radost, je parádní :-) Určitě mrknu na tvůj blog :-)

      Vymazat
  3. :D ja som v svojej Marianne vzorky nemala, pekne:D teda chýbala mi káva a nivea, vzorečky odlič. tampónov som si našla

    OdpovědětVymazat
  4. ani ja som v Marianne nemala žiadne štetce ani niveu len odlič. tampóny...na slovensku sa časopis nepredáva s darčekmi?

    OdpovědětVymazat